Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tådlyftare![]()
Hur fan kunde du köpa den hojen?
Den hade sexiga battlescars och priset var högt nog för att få mig att fråmstå som rik och seriöst satsande.![]()
Ingen kommer någonsin tro den hojen var dyr. Du får ta med dig kvitto.
Fast då bevisar du bara vilken rutten affär du gjort.2847116får klarlacka fast in det på tanken. kanske![]()
Fast då bevisar du bara vilken rutten affär du gjort.
![]()
bara ett sätt att tala om att jag köpt hojen som tråden handlade om.
Jag talade iaf om att det var ett trådlyft, inte alla som gör det.
Den hade sexiga battlescars och priset var högt nog för att få mig att fråmstå som rik och seriöst satsande.![]()
Ett till varningens ord, lyssna aldrig på Björn, han vet knapt vad han själv heter eller var han bor.![]()
jag har monterat en gps vid sängen så dit hittar jag nu mera i alla fall
björn
Är det inte bättre att ha med sig GPS-en men ha sängens koordinater inprogrammerade?2847436jag har monterat en gps vid sängen så dit hittar jag nu mera i alla fall
björn
Är det inte bättre att ha med sig GPS-en men ha sängens koordinater inprogrammerade?![]()
Jepp, läste tråden lite snabbt och trode att Björn.e köpt ny hoj igen. Innan jag kastade mig på telefonen såg jag att så inte var fallet![]()
Det har han ju... Här en bild på den![]()
![]()
3 försök senare ....och jag inser att jag inte har en blekaste hur f**n man får in bilder.... Synd, har riktigt bra före & efter Björne bilder...
Hööreee ni nu får ni lugna ner er lite. Elenor ÄR en väldigt bra hoj, du har gjort ett bra köp lysna inte på tokstollarna här. Jag körde 55r med den och det är fortare än vad någon av dessa herrar någonsin åkt. Det är bara att gasa och grattis
![]()
björn
Jag körde 55r med den och det är fortare än vad någon av dessa herrar någonsin åkt.
björn
55r? Det gör man ju med en åkgräsklippare...
![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti