Ny hoj köpt...

ecce, vad ledsen du skall bli när jag tar dig på rakorna med TKR Hondan :banana

Jasså det var du som var o hämtade hojen. Vänta bara tills du kommer ut på banan, du lär aldrig mer vilja se åt subban..... :hihi

När jag kommer hem så skall jag kolla över att jocke skickade med allt du skall ha.

Ta väl hand om den....

edit: synd att jag inte viste att det var du som skulle ha den, du hade ju kunnat ta med lite prylar till Medin som jag nästan tänker kasta efter honom.

Last edited:
Grattis till ett nytt åk!
Det kommer gå galet fort nästa år med ny och fin hoj. Synd bara att du får vänta ett halvår med att visa vad du och hojen går för :(

Packalén skrev:
edit: synd att jag inte viste att det var du som skulle ha den, du hade ju kunnat ta med lite prylar till Medin som jag nästan tänker kasta efter honom.

Hmmm, jag har ringt typ 100000ggr men du svarar ju aldrig :näsblod

Bilder kommer förhoppningsvis i kväll :)

Medin skrev:
ecce, vad ledsen du skall bli när jag tar dig på rakorna med TKR Hondan :banana

Du lilla älskling, jag vet att trimmat hjälper men har du ingen fart i kurvorna kan inte alla hästar i värlllden hjälpa dig :7peta

Gottis skrev:
Och va ledsna ni kommer bli när jag blåser om er i kurvorna :rolleyes:

Du menar efter att vi varvat dig och du vill ikapp då :va :D

Två bilder tyvärr fick jag inga med kåpor på :va det blev för mycket :fyllisar

björn

Bifogat

• Bild sh.JPG
    Bild sh.JPG
    70.9 KB · Visningar: 148
  • bild sh1.JPG
    bild sh1.JPG
    50.5 KB · Visningar: 104
ecce skrev:
Du menar efter att vi varvat dig och du vill ikapp då :va :D

Lovar att klappa dig på axeln så du inte blir för rädd när jag sladdar förbi dej
:hihi

ecce skrev:
Menar du innan eller efter dom bärgar dig ur lecan :tungan

sluta prata om dig själv nu glöm inte att ta med hink o spade :pannkyss den här bakdelen är allt du kommer få se än då :tungan

attachment.php

Åh... Gottis, ser att du har köpte Bennys hoj.

Jädra lyxrookie... :hihi

(båda två....)

Gottis skrev:
sluta prata om dig själv nu glöm inte att ta med hink o spade :pannkyss den här bakdelen är allt du kommer få se än då :tungan

attachment.php

:va Hur skulle jag kunna se den när jag alltid kommer vara framför :confused: Ahaaaa du menar att jag kommer att titta på den i depån när du står och stammar fram bortförklaringar :D

björn

flykay76 skrev:
Åh... Gottis, ser att du har köpte Bennys hoj.

Jädra lyxrookie... :hihi

(båda två....)

Japp vi kan ju iaf inte klaga på matrialet :7peta

ecce skrev:
:va Hur skulle jag kunna se den när jag alltid kommer vara framför :confused: Ahaaaa du menar att jag kommer att titta på den i depån när du står och stammar fram bortförklaringar :D

björn

den som lever får se ;)

kommer iaf bli grymt roligt o fajtas nästa år

Jo jag kunde inte hålla mig :rolleyes: . Tanken var ju att jag skulle lägga av, vilket ingen trodde på utom jag. Sen dök det upp en r1-04 som jag gick miste om. Efter det var planen att lägga av igen. Sen dök det upp en Kawa 05 men buget är buget och i sanningens namn skulle det äta en del på min redan nu ansträngda ekonomi. Sen kom det upp en Honda vilket är nice imo att jag kört det innan. Allt gick fort och nu står jag med en såndär sak i garaget igen :mad: . Hur jag ska har råd att köra den vet jag inte men man kan ju titta på den i alla fall.

Jag har bara hunnit prova den lite idag och den känns klart smidigare än min 00 men TKR Hondan vill jag nog komma ihåg hadde mera klös (det är ett väldigt litet drev bak ska bytas snarast). Vidare så kom varvstoppet väldigt fort vilket inbjuder till att man kanske blev lurad av org systemet som sitter på. Den kanske helt enkelt går bättre än man upplevde den. Växellådan är kanon, den liknar Fulkawans vilken nog är bland dom bästa lådor jag växlat. Fjädring och ram är svårt att säga nått om på bred 90 väg men det svängde och det bromsade i alla fall. Nu får vi se om det blir nått "åka fort fan" nästa år eller om jag måste skaffa mig en SS hoj igen.

Björn

no 4 r600
litet trådlyft.:)
Hmm fin hoj, nu är den i min ägo. Kul att läsa dina gamla historier om cykeln. har också bara provkört på bred nittioväg ännu, men den går jäkligt fint i motor och låda. Så fort jag får hem henne (var det Elinor du kallade henne?) så ska hon sminkas upp och bli fin med lite ny färg.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph