Ny hoj köpt...

Last edited:
:slicka

bara ett sätt att tala om att jag köpt hojen som tråden handlade om.
:) Jag talade iaf om att det var ett trådlyft, inte alla som gör det.

Den hade sexiga battlescars och priset var högt nog för att få mig att fråmstå som rik och seriöst satsande.:näsblod

Jepp, läste tråden lite snabbt och trode att Björn.e köpt ny hoj igen. Innan jag kastade mig på telefonen såg jag att så inte var fallet :tummenupp

Hööreee ni nu får ni lugna ner er lite. Elenor ÄR en väldigt bra hoj, du har gjort ett bra köp lysna inte på tokstollarna här. Jag körde 55:or med den och det är fortare än vad någon av dessa herrar någonsin åkt. Det är bara att gasa och grattis :tummenupp

björn

Ett till varningens ord, lyssna aldrig på Björn, han vet knapt vad han själv heter eller var han bor. :mattias

Jepp, läste tråden lite snabbt och trode att Björn.e köpt ny hoj igen. Innan jag kastade mig på telefonen såg jag att så inte var fallet :tummenupp

Det har han ju... Här en bild på den:huvet :huvet

3 försök senare ....och jag inser att jag inte har en blekaste hur f**n man får in bilder.... Synd, har riktigt bra före & efter Björne bilder...

Last edited by a moderator:

Det har han ju... Här en bild på den:huvet :huvet

3 försök senare ....och jag inser att jag inte har en blekaste hur f**n man får in bilder.... Synd, har riktigt bra före & efter Björne bilder...

Maila dom till någon som kan lägga upp dom (mej) så kan vi njuta av bilderna! :)

Hööreee ni nu får ni lugna ner er lite. Elenor ÄR en väldigt bra hoj, du har gjort ett bra köp lysna inte på tokstollarna här. Jag körde 55:or med den och det är fortare än vad någon av dessa herrar någonsin åkt. Det är bara att gasa och grattis :tummenupp

björn

Tack, äntligen någon som tycker hojen är bra.:)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul