Ny hoj köpt...

Jasså du har insett det nu?

Last edited:
Du ska inte ta åt dig. Det är nämligen så att mina hojar kanske inte har haft den snyggaste lacken i depån, dock har dom maskinellt alltid varit omhädertagna. Subban (gammla hojen) jävlades endel med mig (elsystem) och där av tycker folk om att hugga ner på minna x. Elenor kommer skänka dig mycket lycka och om du tröttnat (och jag hade någon form av ekonomi) skulle jag kunna köpa tillbaka henne :tummenupp

Vidare verkar det ju som jag blivit så poppis att man snart kan anonsera dom som "X-björn.e hoj inge snygg i lack men går som fan" :D

björn din vän i stormen

Last edited:
Hela meningen är ju att vi ska hetsa varandra till framgångar.

Bit tillbaka då!
:pannkyss :krama :kiss :pussa :kär
mmm. man är ju lite nervig nu med ny hoj har ju bara sett den i en timma och kört den i 5 minuter.
Men vi vet både du och jag varför du är så taskig, killar med lite kewk kör tusenkubikare, och blir därför alltid stöddiga mot oss 600cc-killar som både har större fläsksvärd och kör fortare på svenska banor. .:arsele :pannkyss

mmm. man är ju lite nervig nu med ny hoj har ju bara sett den i en timma och kört den i 5 minuter.
Men vi vet både du och jag varför du är så taskig, killar med lite kewk kör tusenkubikare, och blir därför alltid stöddiga mot oss 600cc-killar som både har större fläsksvärd och kör fortare på svenska banor. .:arsele :pannkyss

Mitt i prick... :(

Fast jag har haft 2 st r6:or och detta är min första 1000cc

Kan du inte skriva det där om liten kewk på en banderoll/plakat och gå runt lite i depån när Pro Superbike kör ;)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul