Ny bankörning på Anderstorp!

Hur ser det ut med tillgång på el för däckvärmare? Brukar va´ra lite si sådär har jag för mig... Är det nån idé att packe ner dom?

Jag har betalt men inte fått någon bekräftelse. Betalade in 500:- den 22:e och det bokfördes den 23:e(Har uppgett mitt namn mm). Får man nåt mail eller är det bara dyka upp?

Jag har betalt men inte fått någon bekräftelse. Betalade in 500:- den 22:e och det bokfördes den 23:e(Har uppgett mitt namn mm). Får man nåt mail eller är det bara dyka upp?

Bekräftelse dyker upp efter helgen när jag kommer till min egen uppkoppling. Surt att distribuera mail från en mobiluppkoppling, du vet...

Ja, det finns platser kvar, anmälan stänger ikväll och därefter säljer vi resterande platser på onsdag morgon. Sitter för tillfället och ordnar de sista bekräftelserna och räknar med att vara klar med det om ett par timmar. Har ni betalt men inte fått bekräftelse imorgon bitti kan ni maila så ska jag kolla de betalningar som varit svåra att spåra.

Nu stänger anmälan! Bekräftelser är utskickade till alla som betalat fram tom fredag. Har ni betalat men inte fått bekräftelse så vill jag att ni ringer mej på 070-5926817 så reder vi ut det. Detta gäller endast körningen den 1/8!! De som betalat under helgen ber jag att ta med kvitto till körningen så att vi inte behöver tjafsa om det är betalt eller ej. En sista koll kommer att göras på tisdag kväll, för att om möjligt få med eftersläntrade betalningar. De som anmält sej men ej betalat; Kom ihåg att vara i god tid på plats, de platser som är lediga nu kommer att säljas på plats. För närvarande är det 33 bokade och betalda i lugn grupp, 30 i snabb grupp och 21 i licensgruppen. Nu är det bara vädret vi ska ordna, verkar ju lovande än så länge:yoparty

Nu stänger anmälan! Bekräftelser är utskickade till alla som betalat fram tom fredag. Har ni betalat men inte fått bekräftelse så vill jag att ni ringer mej på 070-5926817 så reder vi ut det. Detta gäller endast körningen den 1/8!! De som betalat under helgen ber jag att ta med kvitto till körningen så att vi inte behöver tjafsa om det är betalt eller ej. En sista koll kommer att göras på tisdag kväll, för att om möjligt få med eftersläntrade betalningar. De som anmält sej men ej betalat; Kom ihåg att vara i god tid på plats, de platser som är lediga nu kommer att säljas på plats. För närvarande är det 33 bokade och betalda i lugn grupp, 30 i snabb grupp och 21 i licensgruppen. Nu är det bara vädret vi ska ordna, verkar ju lovande än så länge:yoparty

Hallå Hallå!
Tänkte vara med på onsdag!
Vilka tider är det som gäller?
Finns det platser kvar i lic gruppen?
Pris?
(Infon står säkert någon stans men hinner inte leta nu, är på jobbet.)
Tack

Last edited:
Hallå Hallå!
Tänkte vara med på onsdag!
Vilka tider är det som gäller?
Finns det platser kvar i lic gruppen?
Pris?
(Infon står säkert någon stans men hinner inte leta nu, är på jobbet.)
Tack

Incheckning å betalning startar kl.07,00 (1000:-)
Förarmöte kl 08,45 sen startar körningen kl 09,00.
Det var 21 föranmälda i licensgruppen så platser finns det kvar.

Hur många platser finns det i varje grupp? Är det någon ide att köra upp imorgon,lite jobbigt om man ej får plats?:confused:

Då gör vi så, brukar bli skoj när ni anordnar körning.Håll nu bara tummarna för vädret:tummenupp

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back