2 däckvarmare á 2kW, 50% av tiden mellan 8-18 ~ 20kWh ~ 20sek.
Jag lägger gärna 20sek xtra redan vid anmälan.
Ta med 300 Sek extra tror att banägaren har haft det priset förut.
Billigt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2 däckvarmare á 2kW, 50% av tiden mellan 8-18 ~ 20kWh ~ 20sek.
Jag lägger gärna 20sek xtra redan vid anmälan.
Ta med 300 Sek extra tror att banägaren har haft det priset förut.
Billigt![]()
![]()
jag tar med grejer för däck krängning åxå skall se om jag kar nåra 180 däck åxå.mvh tobbe[/QUOT
Kanon!!
Hej alla och tack för en kanondag! Ni höll er på hjulen ovanligt bra
Ni som stod och fotade lite här och var får väldigt gärna lägga upp bilderna nånstans på nätet. Av speciellt intresse är bilder på när jag skjutsar runt Sussie och Oscar på en blå gixxer1000. Är så fenomenalt nöjd med knäskrap med skjuts![]()
Är så fenomenalt nöjd med knäskrap med skjuts
![]()
Jo, det var kul! Man kommer väl att somna ovaggad ikväll iallfall, det verkar klart.
Litet minus för maten, åttio spänn för fyra köttbullar, levererade eller inte, är sådär... Det blir nog hamburgare i byn nästa månad.
En kalaskul dag helt klart!! Hemresan blev även den ett kapitel för sig.. Glömmer kvar både plånbok o telefon och upptäcker det när tanken lyser tom i Markaryd..Hej alla och tack för en kanondag! Ni höll er på hjulen ovanligt bra
Ni som stod och fotade lite här och var får väldigt gärna lägga upp bilderna nånstans på nätet. Av speciellt intresse är bilder på när jag skjutsar runt Sussie och Oscar på en blå gixxer1000. Är så fenomenalt nöjd med knäskrap med skjuts![]()
verkade nästan ett tag som de var en vurpa per snabb grupps körning? hoppas de gick bra för alla er som la hojjarna. tur med vädret va de även om de kunde flytit bättre för mig. hade lite nojja resten av dagen då framhjulssläppet sattt i men de va gott å får härda på lite å åka av sig de...
ses igen 1/9, hoppas vädergudarna är med oss
Ja det var störtkul! Glöm inte att det även var knogskrap med tillhörande posergnistregn!![]()
Hejsan!
Här kommer en liten bild på oss och din hoj![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |