Ny bankörning på Anderstorp!

Är det bara heldagar??? Finns det inga halv eller kvälls åkningar för allmänheten på A-torp längre?

Det va ju så gött att åka och köra en perfekt sommarkväll.........

///Micke
Vet inte om ARC's körningar är öppna för allmänheten, annars finns det väl ingen som arrangerar där?

Vet inte om ARC's körningar är öppna för allmänheten, annars finns det väl ingen som arrangerar där?

de är synd att de inte är mer anrangerat. jag hade gärna haft minst en bankörning till i augusti och flertalet i septeber..

Anmäld med en polare 1'a augusti.
1'a september är för långt fram för att veta om jag kan eller inte, men finns tid och pengar blir det även den dagen.

Hej, max 60 deltagare per grupp låter väldigt mycket???

Ja, det låter mycket men det är ingen fara alls. Mer plats på atorp med 60 pers på banan än på t.ex. knudan/falken med 30+

Dessutom lär det inte bli 60 i varje grupp.

Räknar ni med att det kommer finnas el till alla? Sist jag var där fanns det bara skåp till några få lyckliga som var uppe med tuppen :gnissla

Om det tex finns platser kvar den 1/8 och man har polare som velar lite å vet inte om dom ska följa med eller inte så undrar jag om dom inte kan åka ner lite"vind för våg" å chansa att det finns platser kvar å betala 1000kr på plats å få köra:confused:
Visserligen kanske det e lite fusk å kolla vädret först utan att lägga ett öre i förskott på en garanterad plats, men å andra sidan så borde ju vara bättre för er att få in en 1000 extra istället för platsen blir tom.

Är det någon bankörning imorgon fre 19/7?

Är det någon bankörning någonstans imorgon (licens) någon som vet?
Har ni tips på sidor som man hittar bankörning på?
Klubbsidor för Karlskoga och Sviestad känner jag till men fler banor som ex Anderstorp

Om det tex finns platser kvar den 1/8 och man har polare som velar lite å vet inte om dom ska följa med eller inte så undrar jag om dom inte kan åka ner lite"vind för våg" å chansa att det finns platser kvar å betala 1000kr på plats å få köra:confused:
Visserligen kanske det e lite fusk å kolla vädret först utan att lägga ett öre i förskott på en garanterad plats, men å andra sidan så borde ju vara bättre för er att få in en 1000 extra istället för platsen blir tom.

Klart att du kan anmäla dej på plats, men då har du ingen garanterad plats. Anmälan stänges en vecka innan, då kommer jag att tala om hur många platser som finns till försäljning på plats. Dessa platser är det först till kvarn på....

Klart att du kan anmäla dej på plats, men då har du ingen garanterad plats. Anmälan stänges en vecka innan, då kommer jag att tala om hur många platser som finns till försäljning på plats. Dessa platser är det först till kvarn på....

Kanon ,,, tack då vet jag :tummenupp

Hur stora grupper har ni valt att ha? Finns möjligheten till ihopslagen gatgrupp efterhand folk droppar av så endast två grupper körs som tidigare ibland?

Hur stora grupper har ni valt att ha? Finns möjligheten till ihopslagen gatgrupp efterhand folk droppar av så endast två grupper körs som tidigare ibland?

Vi är synnerligen flexibla och ser som vanligt till att alla får köra så mycket som möjligt. Lite beroende på hur många det blir, men efter lunch har det tidigare fungerat att köra med öppen depå. Det löser vi på plats när vi ser hur många som kommer...

Hej!
Jag har anmält min bror till detta evenemang. Det är tänkt som en 40års-present. Han kommer låna min hoj (det är ok med försäkringsbolaget). Eftersom han aldrig har kört bana tidigare(dock van mc-förare) undrar jag om ni ändå har tid att möjligen hjälpa honom runt? För jag förmodar att tempot i "långsamma" gruppen är rätt hög ändå!?

Mvh
Stefan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey