Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Måste man ha uttagen licens för att köra racegruppen?Instruktörer finns på plats i båda gatgrupperna. Hjälp med spårval är inga problem, bara be om hjälp så får du det![]()
Måste man ha uttagen licens för att köra racegruppen?
Jag gick kursen i våras men har inte löst ut den än eftersom jag inte kommer att tävle i år.
Ja, licens för licensgruppen, annars är du helt oförsäkrad.
Jag skickade precis en anmälan om den 1/9. Finns det platser kvar?
fick klartecken om att 1/8 var betald via mail av dig. men inget om att 1/9 är betald. Men jag antar att de dyker upp senare?
hur ser de ut med fler bankörningar? kommer de komma mer än dessa 2 arangerade av er?
Inte på anderstorp denna säsongen iaf. Dessutom är jag besviken på intresset, klent med anmälningar till dessa 2 körningarna. Får väl se om jag orkar rådda med fler körningar, inte kul om det inte går ihop![]()
Inte på anderstorp denna säsongen iaf. Dessutom är jag besviken på intresset, klent med anmälningar till dessa 2 körningarna. Får väl se om jag orkar rådda med fler körningar, inte kul om det inte går ihop![]()
fan va kiligt, själv går man bara å hoppas på bra väder....
hoppas mer folk annmäler sig, de felsta banträffar verkar ju bli fulla med en gång och anderstorp e ju en sketaskoj bana... skumt att inte fler anmält sig till heldagar...
en fråga åt en polare, får man köra med TYGJACKA i gatklasserna? gälelr lugna gruppen framförallt.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |