Nursey VS Pappa

Nursey skrev:
2272961 Jag tänkte på det men jag kan inte köra i genom potatisodlingen i vardagsrummet och alla slöjorna i hallen ;)

Haha. Nä skämt åsido..jag har pratat med honom idag och han lät mycket gladare..dock pratade vi inte om MC..lets keep it that way.

Kram på er

Tjo! Famijen är viktig, men de ska ju inte styra allt... Hoppas att det är på rätt väg, men om inte....

Kom ihåg att VI älskar dig :pannkyss som en hoj syster :)

/K

Nu ska jag ge dig ett riktigt bra tips som funkar på alla grina killar/gubbar.

SPaRka haN i PungEN!!!!!!!!111one

Morgue skrev:
2273325 Mina 2 cent eller vad man nu säger. Fick lära mig en gång för länge sedan att vissa människor ger dig energi och vissa tar den ifrån dig. Försök att umgås mer med människor som ger än tar så att du alltid ligger på plus på energikontot. Kommer från en stor familj (jag är yngst av 9 syskon, och nej vi är inte frireligiösa trots att vi bor i Uppsala) och vissa syskon skulle jag gärna se flytta anorstädes, dock är de min familj och även om jag undviker dem skulle jag alltid ställa upp om/när de behöver hjälp och jag vet att de skulle göra det samma för mig. Nu har jag alltid varit bestämd och envis och det jag bestämt mig för genomför jag oavsett vad andra tycker om det, på gott och ont. Några läxor har jag lärt mig och fått sura "jag sade ju det..." efteråt. Men det är så man lär sig och utvecklas. Din far älskar dig och vill inte att du skall skada dig, kanske är han också lite avis för att han inte får åka själv eller att han tycker det är orättvist att du är ung och tar för dig av livet när han känner själv att han har för mycket ansvar för att kunna leka (om han har företag har han förmodligen mycket att göra och hinner inte leka något). Alltså, undvik konflikterna och fokusera på de saker ni har gemensamt och gläds åt tillsammans istället så kan du odla dina andra intressen med människor som delar de med dig. Och en sak till innan jag avslutar, strunta fullständigt i alla kommentarer och synpunkter som pekar på etnisk/kulturell bakgrund, jag har träffat tillräckligt många människor från olika kulturer för att veta att inskränkthet är universell i samma utsträckning som upplysning. Bra och dåligt folk finns överallt. Du verkar vara en bra tjej så stå för din rätt att fatta egna beslut och göra saker du mår bra av så länge det inte skadar någon annan eller dig själv. Over and out.

Dina 2 cent var/är mycket uppskattade.
Lade upp tråden för jag tänkte att det kunde vara en ny aspekt på vad MC kan betyda och att det inte är helt enkelt alltid. Men jag har verkligen blivit peppad av alla fina och mogna svar som ni tagit er tid att skriva :krama.

Har träffat farsgubben idag och han verkar bättre idag. Kanske blev jag offer för hans dåliga humör. Hoppas det var allt.

Ha en underbar helg nu alla :)

H-son skrev:
2273379 Tjo! Famijen är viktig, men de ska ju inte styra allt... Hoppas att det är på rätt väg, men om inte....

Kom ihåg att VI älskar dig :pannkyss som en hoj syster :)

/K
Sweetie :krama

apbot skrev:
2273392 Nu ska jag ge dig ett riktigt bra tips som funkar på alla grina killar/gubbar.

SPaRka haN i PungEN!!!!!!!!111one
Nästan alla var mogna svar :tungan

Väntade länge med att svara för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, tycker bara det är riktigt tråkigt att det kan vara så. Hoppas verkligen innerligt att han kommer på bättre tankar för din skull, det viktigaste är ju att du har kul för din egen skulle och inte för någon annan. Jaja nu ska jag inte svammla nå mera, ha en underbar helg allesammans

Morgue skrev:
2273325 Fick lära mig en gång för länge sedan att vissa människor ger dig energi och vissa tar den ifrån dig. Försök att umgås mer med människor som ger än tar så att du alltid ligger på plus på energikontot. .

:fakta
Här har du ett bra råd Nursey, inte bara just i denna situation.

Det optimala vore att endast omge sig med sådana människor. Det vore att leva i en perfekt värld, men som vi vet är ingenting perfekt så man får göra så gott man kan helt enkelt. :)

Mycket bra sagt Morgue!

Jonathan skrev:
2274133 Det optimala vore att endast omge sig med sådana människor. Det vore att leva i en perfekt värld, men som vi vet är ingenting perfekt så man får göra så gott man kan helt enkelt. :)

Mycket bra sagt Morgue!

Typ som om alla människor var omgivna endast av Blåskägg och Jona, fan vad bra de skulle må då :hihi

flyttar du till skåne blir du automatiskt hatad av resten av sverige :(

Mina föräldrar har aldrig peppat mig när det gäller MC'n. Min far körde nästan ihjäl sig och är idag invalidiserad. höftprotes å lite annat (gick av rätt hårt när sverige inte hade hastighetsgränser).

Ibland säger man bara till dom att hålla sin käft, lite manners måste man ha i sig. Klart man kan höra deras åsikt. Men när man vet att åsikterna är så sjukt negativa behövs det inte ens. Därför säger man som jag - Är ni arga på att jag kör MC säg det så kommer jag aldrig prata med er igen. Det är mitt liv och inte erat, acceptera det.

Så vare klart, inge mer snack

vbg_snake skrev:
2274553 flyttar du till skåne blir du automatiskt hatad av resten av sverige :(
Hallå där din gourkbourkare ( jag vet han är inte från Varberg men nästan)

Skåne brukar minsann duga när ni ska till Knutstorp å köra eller som ett avstamp till Danmark/Tysklandsresor.

I Skåne blir du beundrar Nursey så bara kom, vi är trots allt en ganska stor del av Sveriges befolkning!!!

Fluffig skrev:
2274613Skåne brukar minsann duga när ni ska till Knutstorp å köra eller som ett avstamp till Danmark/Tysklandsresor.
Det är väl också allt som är positivt med skåneland. :D

//Thermal, med i spettets vänner :lol :arsele

Fluffig skrev:
2274613 Hallå där din gourkbourkare ( jag vet han är inte från Varberg men nästan)

Skåne brukar minsann duga när ni ska till Knutstorp å köra eller som ett avstamp till Danmark/Tysklandsresor.

I Skåne blir du beundrar Nursey så bara kom, vi är trots allt en ganska stor del av Sveriges befolkning!!!

Håller med Fluffig det är bara att komma ner till Skåne :)

ozeo skrev:
2274565 ingen annan som vart nyfis. :va

Tjejsnack.. Hur intressant kan det va?

-Veeet du vad han sade igår när vi var ute å åkte!? Kurvig å fin väg...
-Nääää.. Gjorde han.. Men guud...
-Aaa.
-Åååh.. Han har sååå fina ögon... Tjänar bra med...
-Mmm.. Å han sade att det var fint väder...
-GJORDE HAN!?
-AAaa, undra om han vill nått mer nu då han sa så..
-Ja, eller om han menade tvärtom.
-Vadå att vädret är dåligt.
-Nä.. Om han aldrig vill se mig mer..
-Mm.. Du får sluta äta piller i smyg som alla andra...

Biturbo skrev:
2275121 Tjejsnack.. Hur intressant kan det va?

-Veeet du vad han sade igår när vi var ute å åkte!? Kurvig å fin väg...
-Nääää.. Gjorde han.. Men guud...
-Aaa.
-Åååh.. Han har sååå fina ögon... Tjänar bra med...
-Mmm.. Å han sade att det var fint väder...
-GJORDE HAN!?
-AAaa, undra om han vill nått mer nu då han sa så..
-Ja, eller om han menade tvärtom.
-Vadå att vädret är dåligt.
-Nä.. Om han aldrig vill se mig mer..
-Mm.. Du får sluta äta piller i smyg som alla andra...
:rolleyes: :hihi

Back