Nursey VS Pappa

mina päron stödjer helt mitt MC-intresse (kanske för dom båda själv kör SH) :banana

Fick A1-kortet betalt i 16-års present, och nu senast fick jag mina kostnader för A-begränsad betalda (en uppkörning dvs) :hihi

Och jag som tycker att min morsa är jobbig när hon säger att jag ska ta det lugnt på vägarna :lol

Min mamma gillar inte att jag kör på bakhjulet o pappa säger jag kmr bli av med körkortet.
Men vad vet dom :D :tomten

Freddola skrev:
2323049 Min mamma gillar inte att jag kör på bakhjulet o pappa säger jag kmr bli av med körkortet.
Men vad vet dom :D :tomten

Jag har rätt "gamla" föräldrar, dom är runt 75 bast. Fadern sitter mest på huk vid hojjarna och kikar på ramen och muttrar; "fy fan vilka snygga svetsar dom kan göra nu för tiden... aluminium...hur får dom ut 100+hk ur den lilla motorn" osv osv. Morsan har mest åsikter om färgen på dom... :tomten

م العساف.عدة مرات ومعروف لديهم بشربه للمسكر الدائم حتى والعياذ بالله في شهر رمضان الكريم وفي كل مرة يلقى عليه القبض يطلقو سراحه فوراً مقابل ان يتوسط لهم عند الوزير هكذا السعودية مركبة وهكذا . الكبير ياكل الصغير. اكثر من ذلك يحدث في بلد الحرمين الشريفين..

وطبعا يحق لعائلة سعود وحاشيتها ما لا يحق لغيرهم.

:3freak

IronMike skrev:
2323220 م العساف.عدة مرات ومعروف لديهم بشربه للمسكر الدائم حتى والعياذ بالله في شهر رمضان الكريم وفي كل مرة يلقى عليه القبض يطلقو سراحه فوراً مقابل ان يتوسط لهم عند الوزير هكذا السعودية مركبة وهكذا . الكبير ياكل الصغير. اكثر من ذلك يحدث في بلد الحرمين الشريفين..

وطبعا يحق لعائلة سعود وحاشيتها ما لا يحق لغيرهم.

:3freak

Rena arabiskan för mig mike :3freak

Det finns hopp även för knarriga fassor. Min far kom hem från två veckor i Frankrike och hade plåtat en massa hojar åt mig bland sina semesterbilder :banana . Jag frågade lite retsamt om han sett tjejEr på hojar och fick till svar ett halvstött: "SJÄLVKLART" :rolleyes:
Så nu kan denna tråden VIF
:yoparty

Last edited by a moderator:
Nursey skrev:
2326602 Det finns hopp även för knarriga fassor. Min far kom hem från två veckor i Frankrike och hade plåtat en massa hojar åt mig bland sina semesterbilder :banana . Jag frågade lite retsamt om han sett tjejor på hojar och fick till svar ett halvstött: "SJÄLVKLART" :rolleyes:

Vad bra :tummenupp :tummenupp
Han behövde nog bara lite tid att vänja sig

Nursey skrev:
2326602 Det finns hopp även för knarriga fassor. Min far kom hem från två veckor i Frankrike och hade plåtat en massa hojar åt mig bland sina semesterbilder :banana . Jag frågade lite retsamt om han sett tjejor på hojar och fick till svar ett halvstött: "SJÄLVKLART" :rolleyes:
Vad är tjejor? :tomten

Back