9 år senGeneral E skrev:2271748Det är 7 år sedan du blev myndig!....

@nursey: Örebro är trevligt, du kan få sova på min soffa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
9 år senGeneral E skrev:2271748Det är 7 år sedan du blev myndig!....
Det gäller dig med.bigmajk skrev:2271684Tala om för honom att ni befinner er i Sverige och där uppför man sig som folk.
Nursey skrev:2271662Markus...fy fan..du fick mig att skrattaTack
Säger jag var han kommer från blir det väl en rasdebatt så Sväjdi får stänga tråden. Han kommer från ett av de två länderna som har fyra bokstäver o börjar på I![]()
davve skrev:2271865Gör allt för att sätta gubben bakom dig på hojen och bjud han sen på en tur!
Finns inte många som hatar MC efter att ha åkt. Ta med han ut i gemenskapen runt korvmoijen och hälsningarna längs med vägen.
You go girl! That's the spirit!Nursey skrev:2271889...Hojen och framtida hojar är här för att stanna. Men jag är inte en konfliktbenägen typ och vill inte ha aggressioner kring mig pga mitt intresse. Livet är för kort för sån skit.
Markus skrev:"Hej Pappa Mustafa! Här är 7 killar med tribaltatueringar, piercingar och för små skinnoveraller - ska vi bjuda hit Ashkan, Abdullah, Muhammed (x9)
Det var nog en kombination av att du är hans lilla skatt som han är oändligt rädd om och att han haft en dålig dag. Han kanske tyckte att det var lättare att uttrycka sig som han gjorde idag, eller så hoppades han att det skulle fungera bättre än att gnälla om hur rädd han är för att mista dig.Nursey skrev:2272035Jag hade hoppats att du skulle ha mindre fördommar än han har..eller visade ikväll (hoppas det "bara" var dåligt humör som råkade hagla över mig). Det är ju omöjligt för en tjej som jag att förklara för någon..
Försöker jag berätta för pappa kommer fördommar därifrån och berättar jag för dig (i detta fall) kommer ett uttalande som det du just gjorde.
Men det är ju inte lika kul, då kanske någon kan säga att han kommer med dåliga förslag. Och hur ska han som är världens bästa människa kunna komma med dåliga förslag?General E skrev:2272143Eftersom alla tips är så dåliga kan du väl klämma ur dig ett bra dårå![]()
IronMike skrev:2272278Jobbigt läge.. själv började mitt jobbiga läge idag, då jag "by misstake" whela förbi farsgubben på motorvägen![]()
Ingen mer däckspons, i form av att han i 30 år jobbade granne med en lokal som säljer däck.....
![]()
Skaffa fejkmage, och låna en kompis med rätt "stuk" som kan spela pojkvän.Nursey skrev:2271608Alla råd och tips mottages tacksamt![]()
Hej tråkig avslutning på din åktur.Nursey skrev:2271608
Så mina vänner..vilka städer skall man flytta till..verkar som denna staden just blev för liten
Alla råd och tips mottages tacksamt![]()
Nursey skrev:2271608Jahapp..då kom det jag visste skulle komma.
För er som inte vet så kommer jag från en blandad bakgrund. Det har sina fördelar men jag tycker ändå att det har fler nackdelar.
Köpte hojen...varpå pappa inte pratade med mig på 3 veckor. Tänkte att det var på grund av att han var orolig för mig och min säkerhet. Och det var det säkert till en viss del.
Men ikväll fick jag den andra sidan av sagan.
Jag tittade förbi hemma hos pappa efter en underbar tur ute på slingriga vägar och var på strålande humör. Svängde förbi för att låna gubbens toalett och säga hej.
Kom in och gjorde vad jag skulle och nämnde att jag kanske skulle titta in hos min farbror och säga hej. Då fick jag veta att detta var inte önskvärt för att jag var en skam som körde motorcykel och att alla (min far är ganska välkänd bland sina landsmän) skulle förknippa mig med HA (inga fördommar alltså) och jag och familjen skulle få dåligt rykte ("för att inte tala om att folk skall tycka att man är LÖSAKTIG med alla killar man umgås/förknippas med"). "Och dom där kläderna(med total avsmak)...som en kille" (när jag FÖRENGÅNGS SKULL körde i fullt ställ och INTE jeans o gympa dojjor
) Detta är en förkortad och mildare beskrivning.
Fy fasen vad jag är ledsen. Det var sånt här som gjorde att jag drog till Irland in the first place.
Det är klart att jag inte tänker sluta med hoj pga detta men det lade en fet sordin på min fina tur ikväll.
Så mina vänner..vilka städer skall man flytta till..verkar som denna staden just blev för liten
Alla råd och tips mottages tacksamt![]()
Sorry, ville bara visa lite medlidandeVictor skrev:2272284
Ja, det var ju verkligen ett helt jämförbart "jobbigt läge".
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |