ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
vad är facebook 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, även jag hatar alla jädra spel på sidan, men upptäckt att man kan välja "Hide Farmville"... däremot blir det nästan ett spel i sig att försöka hinna mig att markera att man vill gömma/ignorera sådana meddelanden på ens startsida, måste ju göras för varje nytt spel som dyker upp.
Var roligt med folk som gick ut i Aftonbladet ja![]()
Jag funderar på att öppna konto på facebook för att kunna starta gruppen "bojkotta facebook".
Det är alltid lika kul att se folk på ett internetforum klanka ner på människor som hänger på facebook/myspace. Som att skjuta sig i båda fötterna samtidigt.Intressanta "skaffa-ett-liv"-kommentarer från aktiva forumiter...![]()
Apap, det är snudd på omöjligt at skjuta sig i fötterna virituelltDet är alltid lika kul att se folk på ett internetforum klanka ner på människor som hänger på facebook/myspace. Som att skjuta sig i båda fötterna samtidigt.
Farmville är som ett virus på min Facebook.
Kan någon berätta för mig hur jag stänger av så jag slipper se att alla mina polare hittar bortsprungna hästbarn och gröna näbbdjur?
Apropå facebook så har gammal hårdrockare börjat hänga där. Bland det roligaste han har skrivit tror jag.
http://gammalhardrockare.blogspot.com/
Som att skjuta sig i båda fötterna samtidigt.
Jag har fått återtalat till mig att det redan finns något liknande.
Jag ser dock inte nyttan med en sådan eftersom folk måste sälja sin själ till djävulen för att kunna gå med där.
"Gruppen för oss som inte använder facebook".
....sedan gäller det att banna alla som loggat in efter att de blivit medlemmar i gruppen.
Förutom att nån måste logga in för att hålla kollen :/
![]()
Ang Gammal hårdrockare så verkar han/hon rolig men skriver för långt, hälsa det.
Vi med jobb att sköta hinner bara med ett a4 i stöten.![]()
Gammal Hårdrockare skrev:Han var sorten som använde strumpor när han gick i sandaler och som fantiserade om att våga ta språnget, öka på sina lån och köpa en åkgräsklippare till sommaren.
![]()
Jag ska också öka på min lön så jag kan köpa åkgräsklippare.
Ang. facebook så måste jag säga att det har aldrig varit lättare att stalka sina gamla klasskompisar och annat löst pack Sjukt kul.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |