Nu tröttnar jag rejält... (facebook och idioti)

Haha, även jag hatar alla jädra spel på sidan, men upptäckt att man kan välja "Hide Farmville"... däremot blir det nästan ett spel i sig att försöka hinna mig att markera att man vill gömma/ignorera sådana meddelanden på ens startsida, måste ju göras för varje nytt spel som dyker upp.

Visst kan man göra det... men efter lite rensande fram och tillbaka så är det inte lika mycket spam... ja, förutom meddelandena från de som tagits bort där de frågor varför jag är sur på dem. :gnissla

Var roligt med folk som gick ut i Aftonbladet ja :D

Det är tydligt att det börjar bli dags att införa nåt slags internetkörkort så vissa slipper bli helt förskräckta över småsaker och lär sig att man inte ska ta allt på internet på så jävla stort allvar. Människor som blir helt förvånade och förbannade över sånt där är garanterat såna som låter sig bli lurade av spammail och på fullaste allvar går på sånt som att dom är 999 999:e besökaren och nu har vunnit en massa pengar.

Det var som när den där Carina Rydberg hade nåt utspel om flashback. Hon var inne i porrforumet och klickade på porrlänkar.

"Jag klickar på en av länkarna. Där finns inte bara en samlagsscen med en ung kvinna som "naturligtvis är 18+", utan även ytterligare en länk, till en site som förmedlar följande tjänst:

Find a Lady - Email her. Fuck her tonight!

Jag klickar även på denna länk. Där finns ett formulär, på vilket jag kan fylla in mina inloggningsuppgifter. Det faktum att jag befinner mig i Sverige har redan uppmärksammats av siten i fråga. Den uppgiften har automatiskt fyllts i.

Är det koppleri eller är det koppleri?
"

Förbannade dumjävel. Jag trodde faktiskt inte att det fanns folk som gick på sånt på riktigt. Man får ju hoppas att det är skrivet som nåt typ av skämt. Som sagt, inför internetkörkort.

Men man kan ju gå med i grupper "mot" (konstigt att det är mot, det betyder ju att man är för) cancer, djurförsök, jete duma menniskor o.s.v. :rolleyes:

Farmville är som ett virus på min Facebook.
Kan någon berätta för mig hur jag stänger av så jag slipper se att alla mina polare hittar bortsprungna hästbarn och gröna näbbdjur?

Farmville är som ett virus på min Facebook.
Kan någon berätta för mig hur jag stänger av så jag slipper se att alla mina polare hittar bortsprungna hästbarn och gröna näbbdjur?

Håll muspekaren över något Farmville-inlägg.
En ruta kommer upp där det står: Dölj
Klicka
Klart! :tummenupp

milf_failbook.png

Jag har fått återtalat till mig att det redan finns något liknande.
Jag ser dock inte nyttan med en sådan eftersom folk måste sälja sin själ till djävulen för att kunna gå med där.

Själ är så passé i dagens samhälle ändå.

"Gruppen för oss som inte använder facebook".
....sedan gäller det att banna alla som loggat in efter att de blivit medlemmar i gruppen.

That would work! :nicka
Förutom att nån måste logga in för att hålla kollen :/

:fakta :D
Ang Gammal hårdrockare så verkar han/hon rolig men skriver för långt, hälsa det. :mad:
Vi med jobb att sköta hinner bara med ett a4 i stöten. :mattias

Ääähh. Om du låter bli att bookstavera högt så ska du se att du hinner läsa. Dessutom blir dina kollegor glada över att det blir tyst. :krama

Gammal Hårdrockare skrev:
Han var sorten som använde strumpor när han gick i sandaler och som fantiserade om att våga ta språnget, öka på sina lån och köpa en åkgräsklippare till sommaren.

:rofl :rofl

Jag ska också öka på min lön så jag kan köpa åkgräsklippare.

Ang. facebook så måste jag säga att det har aldrig varit lättare att stalka sina gamla klasskompisar och annat löst pack Sjukt kul.

vem behöver facebook när man har SH :rolleyes:

:rofl :rofl

Jag ska också öka på min lön så jag kan köpa åkgräsklippare.

Ang. facebook så måste jag säga att det har aldrig varit lättare att stalka sina gamla klasskompisar och annat löst pack Sjukt kul.

Just därför jag inte har velat ha med det stället att göra, gamla klasskamrater är just det gamla klasskamrater och hade jag velat hålla kontakten med dem så hade jag gjort det.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...