Nu tröttnar jag rejält... (facebook och idioti)

Ett tips!

Skaffa inte facebook överhuvudtaget!
Och har du redan blivit ditlurad........döda kontot....:tummenupp

Kollade just ett av mina ex som fått sitt andra barn...på allvar lägger hon dylikt:

Nu har jag lagt ut mitt skåp på Blocket
(4 personer gillar detta) ????

::::::::::::::::

Nu är skåpet sålt!
(4 personer gillar detta) ?????????????????????

::::::::::::::::::::

Åhh vad min lilla kille är jobbig, han bara bits.....

Så jävla sjukt hela konceptet!!

Ang sveriges natoinalsång.
För 3år sedan när jag gick på högstadiet, skulle alltid sången sjungas på skolgården, för att sedan gå till kyrkan och skolkören skulle göra sitt. Drygt som fan men det hörde väll till...
Nu är det inte så längre då det är "rasistiskt"?!

Men nu går jag i 3an på gymnasiet, på min religionslektion tvingades vi att åka med till en Moske i Rosengård, och dom som vägrade fick ett feting arbete, tro mig...
Är inte det rasistiskt?!
//Chrille

Jag tycker Werzion lyckas förmedla en härlig dos hat mot diverse människor, sånt tycker vi om!

Människan är en äcklig parasit som allt som oftast är tragisk och egoistisk, på tal om att vara missnöjd med sina medmänniskor, som nu tråden handlar om.

Håller för övrigt med TS om att ensamstående mammor helt klart tillhör värsta kategorin av attention whore trash med alla dessa statusuppdateringar om hur gulliga deras barn är och att livet minsann är fantastiskt.
Att killen har dragit och att hon nu sitter där själv med ett barn och inte vet vart hon ska ta vägen, ja det är inget man pratar högt om, istället berättar man menlösa saker ur ens vardag i hopp om att få ett uns uppmärksamhet från någon snubbe som hoppas få lite mammaligg. :mad:

Nu är det jättelänge sedan jag uppdaterade min status på facebook, men jag har för mig att den senaste var "Nu har jag kokat disktrasan", bara för att visa på så meningslösa uppdateringar vissa av mina bekanta har.

Varpå jag genast fick flera "gilla" samt en som frågade vad det blev för något till :huvet

Jag plockade också bort den minimala information om mig själv som jag hade lagt ut, inklusive relationsstatus "singel" varpå samtliga mina vänner fick beskedet "GuW är inte längre singel".

Jag gjorde det här sent en kväll, jag vaknade av ett konstigt sms, kollade min dator innan jag skulle till jobbet och jag hade ett flertal förfrågningar om vem den lyckliga var...

Go snoka i någon annans liv FFS.

Varför bryr sig mina exflickvänner från moppeåldern om sådant?

2h tog det innan jag insåg mitt fatala misstag och raderade kontot. SH räcker gott :blah

Jag kommer aldrig joina även om en del roliga kompisgäng har grupper de vill ha med en i. Jag såg hur Efterlyst på Tv3 visade nåns Facebookbild när denne var lyst. Börja ana oråd! Nu vägrar jag Fejan av princip!

Det ska tydligen vara svårt att radera kontot, är det så?

Jag skaffade mitt FB konto när det var nytt, fyllde i all skit, la till några personer, tröttnade och gjorde allt man skulle för att avanmäla mitt konto.
Fick till och med ett bekräftelsemail på att kontot var avslutat.

Långt senare tänkte jag att jag skulle skaffa ett konto igen för att alla snackade om hur bra det var, skrev in min mailadress och testade mitt lösenord.

Det såg ut som när jag lämnade det...

Jag skaffade mitt FB konto när det var nytt, fyllde i all skit, la till några personer, tröttnade och gjorde allt man skulle för att avanmäla mitt konto.
Fick till och med ett bekräftelsemail på att kontot var avslutat.

Långt senare tänkte jag att jag skulle skaffa ett konto igen för att alla snackade om hur bra det var, skrev in min mailadress och testade mitt lösenord.

Det såg ut som när jag lämnade det...

Mm, det blir bara "inaktiverat"

Edit: Men blir man JETEarg (:mad:) går det nog lösa med lite telefon och email.

Facebook är bra när man kan sitta å kolla runt bland en massa folk som det var länge sen man såg.

Min användning av facebook är dock ganska obefintligt så vet inte ens hur man ser såna där facebookgrupper. :va Det jobbiga är ju att dom måste ta upp det på radion i alla möjliga olika sammanhang att det finns grupper hit och dit som tycker det ena och det andra. :näsblod

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing