sportbike
Guest
Det ligger faktiskt något i vad du säger. Är man så innan man köper hojen, eller blir man det efter man fått den? Vi skall se om sporthojsfarmor blir normal igen när hon börjar köra ER6....
Hahahahaha, klockrent

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det ligger faktiskt något i vad du säger. Är man så innan man köper hojen, eller blir man det efter man fått den? Vi skall se om sporthojsfarmor blir normal igen när hon börjar köra ER6....
Köper man en S1000RR verkar man få en DVD hur man ska dryga sig mot alla som inte har en.
Inte för att den är speciellt dyr, bra, eller exklusiv utan för att BMW (läs Bror Duktig) byggt den.
Obs, detta är min egen, helt personliga åsikt.
Den dära S1000RR väcker iaf heta känslor och diskussioner här på SH...![]()
Är det samma som DVD som medföljer alla Apple produkter, eller har BMW gjort en egen för sina bilar och motorcyklar?
Samma skiva, annan produkt.
Ähh gå och stoppa huvudet i kallvatten![]()
Jag kan bara konstatera att jag aldrig blivit omkörd av en S1000RR. Kör ändå 2000 mil per år, varav merparten på de populära MC-vägarna i Stockholmsområdet.![]()
Imorrn då jävlar ska jag ha försökt peta i 6:an innan jag kommer till jobbet. Jag har 35km på mig att få i den. Hör ni ett kaboom i stockholmstrakten är det jag som sprängt ljudvallen.....
Fast det är kul att retas! I synnerhet som vi körde tillsammans i onsdags förra veckan.Hur man kör handlar inte ett skit om hojen utan om föraren så du är säkert en duktig förare eller så kan det bero på att det kanske bara rullar ett 15-tal såna i sthlmstrakten och de bara har funnits några månader?
Att man kör en tekniskt kul hoj med flera intressanta komponenter på gör ju inte en till en snabb förare eller hur? Min polare Nilax körde skiten av mig med sin gamla 80-talshoj förra sommaren tex.
Fast det är kul att retas! I synnerhet som vi körde tillsammans i onsdags förra veckan.![]()
Stor hoj = stor ...Jag har inte heller läst om dig, har jag missat något?![]()
![]()
Hur man kör handlar inte ett skit om hojen utan om föraren så du är säkert en duktig förare eller så kan det bero på att det kanske bara rullar ett 15-tal såna i sthlmstrakten och de bara har funnits några månader?
Att man kör en tekniskt kul hoj med flera intressanta komponenter på gör ju inte en till en snabb förare eller hur? Min polare Nilax körde skiten av mig med sin gamla 80-talshoj förra sommaren tex.
Men den ÄR en prestandahoj, som man har ungefär lika mycket nytta av i Sverige som sand i öknen.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |