nu har det hänt mig oxå!!

• Thread starter Thread starter F/F
  • Start date Start date

F/F

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
GSXR-1000 K7
klotade i onsdags vid 17:00 på sveavägen.
skulle in till city och släppa två packet, kommer vid norrtull och på sveavägen precis innan sveaplan är det 3-filer, och dom två som går till roslagstull var det stillastående kö i och den som leder vidare på sveaplan var otrafikerad perfekt tänkte jag och brumar på, men tror inte det e sant när en bil flyger ut från kön 10-15m framför mig bromsar så gott det går men lägger tillslut hojen åt höger där det är en refug med massor av lyktstolpar glider på sidan rakt in i en och får sen hojen i ryggen skaplig smäll.
efter ett åtaliga röntgen och prover kommer dom fram till att jag fått en fraktur på ett revben och en liten blödning i magen som troligtvis skulle själv- läka, Nu har man äntligen fått komma hem och börjat äta igen.
vill speciellt tacka bud killen som låg bakom mig som stannade och tog hand om mig tills folk kom på plats tack MICKE. /fredrik
ps kanske kom i fel forum.

Skönt att de gick bra för dig iallafall!

Har själv har en spricka i revbenet. Inte kul.
Kunde ju dock gått sämre.

RQ

Skönt att det gick bra. Sitter själv med spricka i ett revben, samt "stukningar" i lederna mellan bröstbenet och revbenen, så jag lider med dig.

Feel better!

//D

PULVER skrev:
klotade i onsdags vid 17:00 på sveavägen.
skulle in till city och släppa två packet, kommer vid norrtull och på sveavägen precis innan sveaplan är det 3-filer, och dom två som går till roslagstull var det stillastående kö i och den som leder vidare på sveaplan var otrafikerad perfekt tänkte jag och brumar på, men tror inte det e sant när en bil flyger ut från kön 10-15m framför mig bromsar så gott det går men lägger tillslut hojen åt höger där det är en refug med massor av lyktstolpar glider på sidan rakt in i en och får sen hojen i ryggen skaplig smäll.
efter ett åtaliga röntgen och prover kommer dom fram till att jag fått en fraktur på ett revben och en liten blödning i magen som troligtvis skulle själv- läka, Nu har man äntligen fått komma hem och börjat äta igen.
vill speciellt tacka bud killen som låg bakom mig som stannade och tog hand om mig tills folk kom på plats tack MICKE. /fredrik
ps kanske kom i fel forum.

Du var med i tidningen oxå. Tror att det stod i DN under de dära notiserna med klockslag.

Victor skrev:
Du var med i tidningen oxå. Tror att det stod i DN under de dära notiserna med klockslag.

jopp men dom skrev att jag hade bromsat omkull om jag inte misminer mig, bilen som drastiskt byte fil och sen bara drog utelämna dom.

RocketQueen skrev:
Skönt att de gick bra för dig iallafall!

Har själv har en spricka i revbenet. Inte kul.
Kunde ju dock gått sämre.

RQ

ooh, det gör ont som faen.. svårt när man ska sova :(

Sova? Ja åkte på en förkylning med 3 brutna revben! Varje atjoo följdes av ett AAAAJJJJJJJJJJJ

JiMpA skrev:
ooh, det gör ont som faen.. svårt när man ska sova :(

gick ju an när man ligger på sjukan då får man ju riktigt smärtstillande, nu får man nöja sig med alvedon.

Jag hade, kan ni tänka er, hostat upp en spricka i ett revben. Så jag hostade medans jag hade den. Va inte skönt! Tur man fick smärstillande.
Så lycka till med sovandet killen. :tummenupp

o nu gick min försäkringpremie upp ytterligare ett snäpp.. tack! :rolleyes:

SISU skrev:
o nu gick min försäkringpremie upp ytterligare ett snäpp.. tack! :rolleyes:

Du, det tror jag att både han och de flesta härinne skiter fullkomligt i när han ligger hemma sjukskriven. Hur bränd är du egentligen?

Victor skrev:
Du, det tror jag att både han och de flesta härinne skiter fullkomligt i när han ligger hemma sjukskriven. Hur bränd är du egentligen?

Det där hade du ju inte behövt skriva, hoppas du fattar ironin i det han skriver (notera den lilla texten och smileygubbarna) :huvet

Sen kan jag hålla med om att det är dumt att skriva som han gjorde, ironi eller inte.

Pinky skrev:
Det där hade du ju inte behövt skriva, hoppas du fattar ironin i det han skriver (notera den lilla texten och smileygubbarna) :huvet

Sen kan jag hålla med om att det är dumt att skriva som han gjorde, ironi eller inte.

den här kille klarade sig inte lika bra =(

Mc-förare omkom utanför Svedala

7/11 kl 14:21

SVEDALA. En mc-förare omkom i en olycka på riksväg 108 utanför Svedala vid lunchtid på söndagen.
- Vad vi vet hittills är att en bil kört ut från en korsning med stopplikt, att motorcykeln kört in i sidan på bilen och att föraren av motorcykeln avlidit, säger Tinny Ericsson, stationsbefäl vid polisen i Ystad. /TT

Pinky skrev:

Bara för att man är dum i huvet så kan man inte kalla allt man säger och tycker för ironi.
Kolla vad han har skrivigt tidigare.

Victor skrev:
blond?

MilleR skrev:
Begåvad kommentar...... :huvet show some respect god damn it!! :7peta
ännu blondare?

Pinky skrev:
Tack! Sant så sant.. en onödig kommentar men "ett gott skratt förlänger livet".. mina avsikter var bara goda.. men ärligt talat tror jag inte att käre pulver tog illa upp!?!

Victor skrev:
Bara för att man är dum i huvet så kan man inte kalla allt man säger och tycker för ironi.
Kolla vad han har skrivigt tidigare.
För övrigt är jag alltid ironisk.. :rofl

Men men flickor.. tar ni illa upp så ber jag om ursäkt (nja).. har ingen moral! :död

olyckan kommer rubriseras som smittnings-olycka då bilisten är vålande till skada och då vet jag inte om det kommer påverka mc-försäkringar?
men det orkar jag inte bry mig om just nu. /fredrik

PULVER skrev:
olyckan kommer rubriseras som smittnings-olycka då bilisten är vålande till skada och då vet jag inte om det kommer påverka mc-försäkringar?
men det orkar jag inte bry mig om just nu. /fredrik

Jag antar att det fanns vittnen eftersom det var i en bilkö, men var det nån som lyckades få regnr på smitar aset? Hoppas det löser sig på ett smidigt sätt och krya på dig...... :tummenupp

MilleR skrev:
Jag antar att det fanns vittnen eftersom det var i en bilkö, men var det nån som lyckades få regnr på smitar aset? Hoppas det löser sig på ett smidigt sätt och krya på dig...... :tummenupp

finns två vittnen med samma verison som jag och reg nummer var det ingen som tog kan förstå att folk blir chokade och det kanske inte e det första man tänker på. men jag hoppas han/hon såg det i bakspegeln och ligger sömnlös om nätterna.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka