PULVER skrev:klotade i onsdags vid 17:00 på sveavägen.
skulle in till city och släppa två packet, kommer vid norrtull och på sveavägen precis innan sveaplan är det 3-filer, och dom två som går till roslagstull var det stillastående kö i och den som leder vidare på sveaplan var otrafikerad perfekt tänkte jag och brumar på, men tror inte det e sant när en bil flyger ut från kön 10-15m framför mig bromsar så gott det går men lägger tillslut hojen åt höger där det är en refug med massor av lyktstolpar glider på sidan rakt in i en och får sen hojen i ryggen skaplig smäll.
efter ett åtaliga röntgen och prover kommer dom fram till att jag fått en fraktur på ett revben och en liten blödning i magen som troligtvis skulle själv- läka, Nu har man äntligen fått komma hem och börjat äta igen.
vill speciellt tacka bud killen som låg bakom mig som stannade och tog hand om mig tills folk kom på plats tack MICKE. /fredrik
ps kanske kom i fel forum.
Pöjkar pöjkar, ställ in hojarna NU!! Är det 1-2 plusgrader ute o blött väglag, så betänk, 2 hjul och en anläggningsyta av gummi motsvarande 2 tändsticksplån, samt ytterst, ytterst dålig friktion!!!!!!