Vad är det att överväga? Teddy fixar i ordning sin RS250R, sege är helt besatt av 125R, Mattias hänger på av gammal vana och du köper också en hoj. Join the dark side.Du vet att jag vill och kommer att kraftigt överväga saken under vintern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det att överväga? Teddy fixar i ordning sin RS250R, sege är helt besatt av 125R, Mattias hänger på av gammal vana och du köper också en hoj. Join the dark side.Du vet att jag vill och kommer att kraftigt överväga saken under vintern.
Egentligen ingenting, menVad är det att överväga? Teddy fixar i ordning sin RS250R, sege är helt besatt av 125R, Mattias hänger på av gammal vana och du köper också en hoj. Join the dark side.
* Spelar det någon roll? Jag kör för att det är kul för egen del och kommer garanterat få spö av fjunisar i framtiden också.Egentligen ingenting, men
- Vill man få spö av fjuniga 14-åringar?
- Måste man banta ner sig till <70 kg?
- Vill man riskera att bli ifrånkörd av sege och Mattias (HAHA)?
- Vad är driftskostnaderna för 125cc?
* Det riskerar du inte och tänk vilken njutning att köra ifrån dem.
Köp en 250R så kan du alltid mosa förbi på rakan på ren effekt. Problemet löst.Hallå där!Jag körde jämnt med Mah-tin för några veckor sen. Ett tag iaf.
Egentligen ingenting, men
Egentligen ingenting, men
JAAAAA! Vet du hur coolt det är att bli rundad på yttern av Dennis Wilje? Ung och respektlös med hennafärgat hår i bästa 250GP hairdo style.
Nu blir jag paranoid. Menar du att det ser skitlångsamt ut, men jag får det att låta som om jag faktiskt kör fort?
Jag önskar jag var yngre så jag hade litervis med testosteron att ösa ur. Nu har jag knappt juice nog för en dag, tänk att behöva köra flera gånger i månaden. Jobbigt!
Jag hoppas han är och säljer båten för att köpa hoj. Förklara kan han göra sen.Vars är sege?
Försöker han hålla sig undan eller försöker han övertala sambon om att det är skitbra idé att sälja båten och köpa en motorcykel för pengarna?
Det går väl att hitta rimligt prissatta 250R också men visst ökar ju driftskostnaden kontra 125R.Hitta? Är det inte bara att skicka ett mail till Nordgren?
Det är långt kvar till nästa säsong och jag borde kanske provköra en 125a först också innan jag bestämmer mig.
Helst vill jag ju köpa en fin 250, men det är mer än dubbelt så dyrt har jag upptäckt. Säljer jag dieselhojen så får jag ju i princip en 125 RiktigRäser för dom pengarna.
Ser att Mattias redan tagit första steget!
Både Mattias och Teddys Aprilior är till salu, seges båt har jag inte hittat men det rä väl mest för att jag inte vet vad jags ka leta efter..Ser att Mattias redan tagit första steget!
Både Mattias och Teddys Aprilior är till salu, seges båt har jag inte hittat men det rä väl mest för att jag inte vet vad jags ka leta efter..
GE Money Bank?Men det finns ju andra vägar att gå......![]()
GE Money Bank?
Jag får väl slänga ut en annons jag också.![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |