LOTTAK
LEV LIVET, BÖRJA IDAG
VARFÖR?valmers skrev:Ganska oartig image.
On topic: Krya på sig, krascharn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
VARFÖR?valmers skrev:Ganska oartig image.
On topic: Krya på sig, krascharn.
LOTTAK skrev:VARFÖR?
TYVÄRR ÄR MIN ARBETSDATOR INSTÄLLD MED CAPSLOCK DÅ JAG ALLTID ARBETAR MED DET I ARBETSSYSTEMETDon Quixote skrev:Insåg inte hur allvarlig din vurpa var förrän nu när jag läser att allt trots allt gick bra. Otäckt det där. Krya på dig och hoppas du kan ta dig upp till Karlskoga. Ses!![]()
KNAPPEN SITTER LÄNGST UT TILL VÄNSTER PÅ TANGENTBORDET...såja nu känns det bättre.LOTTAK skrev:TYVÄRR ÄR MIN ARBETSDATOR INSTÄLLD MED CAPSLOCK DÅ JAG ALLTID ARBETAR MED DET I ARBETSSYSTEMET![]()
FÅR NOG LEVA MED DET...... SORRYft skrev:Skönt att höra att det gick bra! Såg jävligt otäckt ut.
Det var inte ett dugg kul att se, stod uppe efter torparn. Tack för beskedet att det är OK med dig igen. Gör nu aldrig om det!
(Och Lotta... SLUTA SKRIKA! SNÄLLA!!!)
LOTTAK skrev:FÅR NOG LEVA MED DET...... SORRY
GREJEN ÄR DEN ATT MISSAS CAPS LOCK FÅR JAG BÖRJA OM FRÅN BÖRJAN MED ALLA INMATNINGAR SOM ÄR GJORDA, VILKET KAN VARA VÄLDIGT TIDSÖDANDE....... :kockooFFkeFF skrev:Helt allvarligt, du har väl en caps lock knapp även på jobbdatorn?
Om du inte har det, är du förlåten, annars tar det inte så mycket extra tid att ta bort capsen under den tid du skriver ett inlägg här![]()
DET ÄR JU SÅ SVÅRT ATT SE OM man har den intryckt eller inte.LOTTAK skrev:GREJEN ÄR DEN ATT MISSAS CAPS LOCK FÅR JAG BÖRJA OM FRÅN BÖRJAN MED ALLA INMATNINGAR SOM ÄR GJORDA, VILKET KAN VARA VÄLDIGT TIDSÖDANDE....... :kocko
DÄRFÖR RÖR JAG ALDRIG DEN
ALLTID SNÄLL JOCKEicemanjoakim skrev:är det inte i ett sånt här läge man säger att det hela börjar bli lite "off topic"???
en som försöker lära sig sig nät snacket!![]()
var nu snälla mot varandra...
MAN ÄR INTE ÄLDRE ÄN VAD MAN GÖR DEJicemanjoakim skrev:Ja det vet vi... du har alltid varit en snäll & go tjej Lotta...
Se bara till så att "gubben" din tar det försiktigt när han ska börja åka bana igen.
Du vet, en del av oss är egentligen för gamla för sånt här...![]()
Kramar...
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti