Landa inte på ansiktet!

LOTTAK skrev:

Av den anledning att det uppfattas som att du skriker allt du skriver.
Vanlig nätetikett att inte SKRIKA hela tiden. Betydligt behagligare att läsa vanlig text.

On-topic igen.

Jocke skönt att höra du är ok, min flickvän skulle som sagt var döda mig om jag hamnade på en bår som du...

Insåg inte hur allvarlig din vurpa var förrän nu när jag läser att allt trots allt gick bra. Otäckt det där. Krya på dig och hoppas du kan ta dig upp till Karlskoga. Ses! :tummenupp

Don Quixote skrev:
Insåg inte hur allvarlig din vurpa var förrän nu när jag läser att allt trots allt gick bra. Otäckt det där. Krya på dig och hoppas du kan ta dig upp till Karlskoga. Ses! :tummenupp
TYVÄRR ÄR MIN ARBETSDATOR INSTÄLLD MED CAPSLOCK DÅ JAG ALLTID ARBETAR MED DET I ARBETSSYSTEMET :hej

LOTTAK skrev:
TYVÄRR ÄR MIN ARBETSDATOR INSTÄLLD MED CAPSLOCK DÅ JAG ALLTID ARBETAR MED DET I ARBETSSYSTEMET :hej
KNAPPEN SITTER LÄNGST UT TILL VÄNSTER PÅ TANGENTBORDET...såja nu känns det bättre.

Krya på dig Iceman :tummenupp

Skönt att höra att det gick bra! Såg jävligt otäckt ut.

Det var inte ett dugg kul att se, stod uppe efter torparn. Tack för beskedet att det är OK med dig igen. Gör nu aldrig om det! :)

(Och Lotta... SLUTA SKRIKA! SNÄLLA!!!)

ft skrev:
Skönt att höra att det gick bra! Såg jävligt otäckt ut.

Det var inte ett dugg kul att se, stod uppe efter torparn. Tack för beskedet att det är OK med dig igen. Gör nu aldrig om det! :)

(Och Lotta... SLUTA SKRIKA! SNÄLLA!!!)
FÅR NOG LEVA MED DET...... SORRY

LOTTAK skrev:
FÅR NOG LEVA MED DET...... SORRY

Helt allvarligt, du har väl en caps lock knapp även på jobbdatorn?
Om du inte har det, är du förlåten, annars tar det inte så mycket extra tid att ta bort capsen under den tid du skriver ett inlägg här ;)

oFFkeFF skrev:
Helt allvarligt, du har väl en caps lock knapp även på jobbdatorn?
Om du inte har det, är du förlåten, annars tar det inte så mycket extra tid att ta bort capsen under den tid du skriver ett inlägg här ;)
GREJEN ÄR DEN ATT MISSAS CAPS LOCK FÅR JAG BÖRJA OM FRÅN BÖRJAN MED ALLA INMATNINGAR SOM ÄR GJORDA, VILKET KAN VARA VÄLDIGT TIDSÖDANDE....... :kocko
DÄRFÖR RÖR JAG ALDRIG DEN

LOTTAK skrev:
GREJEN ÄR DEN ATT MISSAS CAPS LOCK FÅR JAG BÖRJA OM FRÅN BÖRJAN MED ALLA INMATNINGAR SOM ÄR GJORDA, VILKET KAN VARA VÄLDIGT TIDSÖDANDE....... :kocko
DÄRFÖR RÖR JAG ALDRIG DEN
DET ÄR JU SÅ SVÅRT ATT SE OM man har den intryckt eller inte.

är det inte i ett sånt här läge man säger att det hela börjar bli lite "off topic"???

en som försöker lära sig sig nät snacket! :)

var nu snälla mot varandra...

icemanjoakim skrev:
är det inte i ett sånt här läge man säger att det hela börjar bli lite "off topic"???

en som försöker lära sig sig nät snacket! :)

var nu snälla mot varandra...
ALLTID SNÄLL JOCKE :)

Skönt att du klarade dig så pass bra och är på bra humör igen!!

Har alltid tyckt att det partiet på den banan inte sett nått roligt ut att vurpa i..

Landade själv oxå på huvudet för två veckor sen på SM:et på Knutstorp. Så jag kan hålla med om att det finns bättre sätt att landa på!

Hoppas att du blir återställd helt och att du inte kommer få nåra större problem under tillfrisknandet!

Krya påre! // Anders.

Ja det vet vi... du har alltid varit en snäll & go tjej Lotta...

Se bara till så att "gubben" din tar det försiktigt när han ska börja åka bana igen.
Du vet, en del av oss är egentligen för gamla för sånt här... :hihi

Kramar...

icemanjoakim skrev:
Ja det vet vi... du har alltid varit en snäll & go tjej Lotta...

Se bara till så att "gubben" din tar det försiktigt när han ska börja åka bana igen.
Du vet, en del av oss är egentligen för gamla för sånt här... :hihi

Kramar...
MAN ÄR INTE ÄLDRE ÄN VAD MAN GÖR DEJ :fakta

Gött att det gick väl efter omständigheterna.

Det såg lite oroväckande ut. När jag såg hur långt
ut från banan du låg så förstod jag ju det gått
fort och att du inte hunnit bromsa särskilt mkt.

Krya på dig !

VAR HITTAR MAN IGNOREFUNKTIONEN? :rolleyes:

Mmm, så illa är det. Nåja, kul att råkas den här korta stunden...

Nu skall jag sluta offtopic-posta och försöka sy ihop en Karlskogaresa! Inte ens den där killen som absolut skulle besöka busken mitt i racet (drick mindre innan!) lyckades avskräcka mig från RR - tvärtom! :näsblod <-- Blodad tand, för de som inte förstår det

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...