hrc skrev:Ånä, nu överdriver du allt. Hur många gånger har du sett en cyklist med skinnställ, ryggskydd och integralhjälm, va, va?
Ghostrider...?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hrc skrev:Ånä, nu överdriver du allt. Hur många gånger har du sett en cyklist med skinnställ, ryggskydd och integralhjälm, va, va?

Rocco skrev:Och dessutom tycker min andra hälft att jag kör lungnare nu för tiden (med bil)![]()
//Anders
existenz skrev:Tacka vet jag att svänga upp brevid trafiksyndaren, se att bilisten i fråga har rutan nervevad, ge lite lagomt med gas på hojjen och sen pilla lite på den "röda knappen" på gashandtaget...![]()
![]()

PacMan skrev:Vadå? Dödarknappen...?![]()
![]()
GibsonSG skrev:Du, Jag, Bogesundsvägen. OK?![]()
![]()
"Loud pipes saves lives"supernaut skrev:Jag funderar allvarligtpå att rikta avgasrören framåt. Bättre att avisera sin ankomst i tid

existenz skrev:Japp dödarknappen, fixa till en liten fin avgasknall brevid elake bilisten... brukar fånga deras uppmärksamhet![]()
Esquire skrev:"Loud pipes saves lives"![]()

på jobbet här i sthlm som tog B kortet för ca 1½ årsedan.. å har inte kört på ett helt år... är de så smart att ge sig ut då? näää troligen inte.. men de gör fanskapet iaf... GAAH håller er innomhus!Tja, vad ska hon göra då? För varje dag som går så glömmer hon mer och mer. Enda sättet att få erfarenhet är väl att köra? Ingen är perfekt bara för att man har kort. (Törs knappt tänka på mina tidiga bravader...) Vi får nog inse att det kommer att finnas både alla sorters medtrafikanter, och sen köra efter det. Alla, inklusive undertecknad, kan missa nån gång i trafiken...wdac skrev:de finns en tjejpå jobbet här i sthlm som tog B kortet för ca 1½ årsedan.. å har inte kört på ett helt år... är de så smart att ge sig ut då? näää troligen inte.. men de gör fanskapet iaf... GAAH håller er innomhus!

appapp, var är handskarna?woofes skrev:jag stuntar alltid i godkänd utrustning!!!![]()

Min flickväns väninnas syster krockade fyra gånger på tre månader efter hon tog körkort. Aldrig att jag åker med henne igen efter jag fick reda på det.wdac skrev:de finns en tjejpå jobbet här i sthlm som tog B kortet för ca 1½ årsedan.. å har inte kört på ett helt år... är de så smart att ge sig ut då? näää troligen inte.. men de gör fanskapet iaf... GAAH håller er innomhus!
HansJ skrev:appapp, var är handskarna?![]()
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |