hrc
Desillusionerad
Jaha, det händer väl oss alla då och då naturligtvis men det här när man kommer körandes och en bil från korsande väg med väjningsplikt närmar sig kan ju bli onödigt spännande. Man tänker "men stanna då..." därefter "men STANNA då!" strax följt av "AmenföriHELV....". Sen kan det ju gå lite hur som helst men i söndags gick det bra, fanns lite plats att smita förbi på insidan. :kocko
Dessutom gick det bara i 70 pinnar.
Det dumma är att jag blir så paff i sådana där situationer att jag inte kommer mig för att bromsa ordentligt. Bara svär mig blå istället.
Kompressorhorn vore fint ibland.... Fast var skulle man ha kompressorn tro....
Må vara att det ser löjligt ut med en knallgul varseljacka som syns på 100 meters håll när man åker hoj men det känns som det kvittar faktiskt. Hellre vid liv än snyggt klädd. (Är visst vanligt att man slår av båda lårbenen när man flyger över styret vid kollision med bil. Gaah.)
Och ja, jag VEET att alla bilister är ute efter att mörda mig men trots att jag är en alltigenom helt felfri, perfekt människa så kan jag nån gång per år missa nån enstaka sån där plåtlåda.
Skit händer. Kör försiktigt. Ibland iallafall.
Dessutom gick det bara i 70 pinnar.
Det dumma är att jag blir så paff i sådana där situationer att jag inte kommer mig för att bromsa ordentligt. Bara svär mig blå istället.
Kompressorhorn vore fint ibland.... Fast var skulle man ha kompressorn tro....
Må vara att det ser löjligt ut med en knallgul varseljacka som syns på 100 meters håll när man åker hoj men det känns som det kvittar faktiskt. Hellre vid liv än snyggt klädd. (Är visst vanligt att man slår av båda lårbenen när man flyger över styret vid kollision med bil. Gaah.)
Och ja, jag VEET att alla bilister är ute efter att mörda mig men trots att jag är en alltigenom helt felfri, perfekt människa så kan jag nån gång per år missa nån enstaka sån där plåtlåda.
Skit händer. Kör försiktigt. Ibland iallafall.

)