Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Garret_Power skrev:Köp Kawa! Har själv en illgrön zx9 och den syns, satt och körde bil när det kom en likadan i backspgeln, det går inte att missa =)
Det där har jag också funderat över. Mig händer det nämligen aldrig. Det kan iofs bero på mitt utseende men mer sannolikt är att det är rent skitsnack. Klart att det händer men att det skulle vara vanligt tror jag inte på ett ögonblick.GibsonSG skrev:Jag blir lite förvånad när folk skriver att de "håller på att bli överkörda/nermejade" flera gånger i veckan.
Det ær mycket valigare att jag blir prejad/trængd nær jag kør hoj æn nær jag kommer med 740n, øverlevnadsinstinkt hos den andra føraren? (hoj? den skiter jag i, 740? aj!!)Bingo skrev:Det där har jag också funderat över. Mig händer det nämligen aldrig. Det kan iofs bero på mitt utseende men mer sannolikt är att det är rent skitsnack. Klart att det händer men att det skulle vara vanligt tror jag inte på ett ögonblick.
En del verkar tro att det är tufft att skriva om hur illa bilister kör - trots att vi alla är bilister. Löjligt!
Prejning är en annan sak. Det blir lätt trångt i stadstrafik. Personligen har jag dock aldrig blivit vare sig prejad eller trängd heller. Däremot har det blivit trångt någon gång.frankof skrev:Det ær mycket valigare att jag blir prejad/trængd nær jag kør hoj æn nær jag kommer med 740n, øverlevnadsinstinkt hos den andra føraren? (hoj? den skiter jag i, 740? aj!!)
Garret_Power skrev:Köp Kawa! Har själv en illgrön zx9 och den syns, satt och körde bil när det kom en likadan i backspgeln, det går inte att missa =)
iskalla_killen skrev:Skaffa hoj som syns och hörs![]()
gthyni skrev:
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet