Nu är jag så jävla trött!

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
på min jävla suzuki jävel o kanske lite på mig själv! :mad: hojen är i stort sett klar skulle hämta mina nymonterade pirelli
så jag ringer o kollar om det är klart.
men så säger min" däck kille" att - var har du fått tag på den här bak fälgen ? den är ju sne ! ihelvete heller ! det är inte sant !!! har kammat ur hela nätet o skrotar men inte en jävla fälg förutom en TL 1000r fälg är inte samma modell men det får gå jag SKA åka på den hojjen till lelleträffen, ( ja jag vet jag borde kollat fälgen innan den pulverlackades o fick nya lager) men nu blev det inte så det va ju inte ett märke i den efter olyckan. ville bara dela med mig grabbar så ni får njuta lite, ni som redan är ute o kör.

jag håller utkik åxå.. men säg till bara när du hittat nått så drar vi o hämtar den.. du måste ju fan fixa detta innan vi drar..

mvh robban

tohlzen skrev:
2199593 passar inte 600:ans fälg ---> http://www.blocket.se/vi/8306767.htm?ca=16_s vad vet jag :tuttar

jag snackade med den killen för fälgen va med i en annan annons som han hade o då sa han att det va till en 1000, men som tur va såg jag denna annonsen med innan jag hann betala o då förstod jag att det va samma fälg. :3freak ,, nä den passar inte rakt av man måste ha andra distanser o så spårar nog inte bromsskivan heller.

sven666 skrev:

nån borde väl passa ?

även om jag hittade en fälg osm passar så hinner jag inte få hem den i tid så jag köpte en Tl 1000r fälg idag av sams mc får ha den sålänge, jag har ju bara 1 grej som jag hinner åka på i sommar o det är om 1 vecka sedan e det jobb nästan hela tiden

hittat nått intressant än mackan???

robb skrev:
2206259 hittat nått intressant än mackan???

jag ska åka o hämta skiten just nu ! undra vad det är med denna fälgen som är åt helvete :hihi

OM jag va trött o förbannad innan så ska ni se nu !
fälgen som jag köpte på Sams mc i karlstad var både sned och passade inte som dom sa att den skulle göra HHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :argpådato :galen :dricka

Mackan skrev:
2206702 OM jag va trött o förbannad innan så ska ni se nu !
fälgen som jag köpte på Sams mc i karlstad var både sned och passade inte som dom sa att den skulle göra HHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :argpådato :galen :dricka

va??? måste väl gå o lämna tillbaka då...kostade den möö eller?

ja det klart men det va ju den enda jag hittade !!! ny kostar 8000 o 6000 i tyskland men det blir ktm till gotland ! kunde lika gärna kört eu moppe !

Mackan skrev:
2207249 ja det klart men det va ju den enda jag hittade !!! ny kostar 8000 o 6000 i tyskland men det blir ktm till gotland ! kunde lika gärna kört eu moppe !

jävla kiligt då.. inte kul alls... men när ska du åka tillbaka o lämna tillbaka den då?

okej.. men det blir hoj iaf.. blir det släp eller köra lungt...?

mvh robban

Mackan skrev:
2207249 ja det klart men det va ju den enda jag hittade !!! ny kostar 8000 o 6000 i tyskland men det blir ktm till gotland ! kunde lika gärna kört eu moppe !

toktrimmad puch dakota kanske? :hihi

hängde du på dörren till bikepoint idag eller?`vart det nått intressant dom hade ang fälgen eller`???

mvh robban

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back