Nu är jag så jävla trött!

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
på min jävla suzuki jävel o kanske lite på mig själv! :mad: hojen är i stort sett klar skulle hämta mina nymonterade pirelli
så jag ringer o kollar om det är klart.
men så säger min" däck kille" att - var har du fått tag på den här bak fälgen ? den är ju sne ! ihelvete heller ! det är inte sant !!! har kammat ur hela nätet o skrotar men inte en jävla fälg förutom en TL 1000r fälg är inte samma modell men det får gå jag SKA åka på den hojjen till lelleträffen, ( ja jag vet jag borde kollat fälgen innan den pulverlackades o fick nya lager) men nu blev det inte så det va ju inte ett märke i den efter olyckan. ville bara dela med mig grabbar så ni får njuta lite, ni som redan är ute o kör.

jag håller utkik åxå.. men säg till bara när du hittat nått så drar vi o hämtar den.. du måste ju fan fixa detta innan vi drar..

mvh robban

tohlzen skrev:
2199593 passar inte 600:ans fälg ---> http://www.blocket.se/vi/8306767.htm?ca=16_s vad vet jag :tuttar

jag snackade med den killen för fälgen va med i en annan annons som han hade o då sa han att det va till en 1000, men som tur va såg jag denna annonsen med innan jag hann betala o då förstod jag att det va samma fälg. :3freak ,, nä den passar inte rakt av man måste ha andra distanser o så spårar nog inte bromsskivan heller.

sven666 skrev:

nån borde väl passa ?

även om jag hittade en fälg osm passar så hinner jag inte få hem den i tid så jag köpte en Tl 1000r fälg idag av sams mc får ha den sålänge, jag har ju bara 1 grej som jag hinner åka på i sommar o det är om 1 vecka sedan e det jobb nästan hela tiden

hittat nått intressant än mackan???

robb skrev:
2206259 hittat nått intressant än mackan???

jag ska åka o hämta skiten just nu ! undra vad det är med denna fälgen som är åt helvete :hihi

OM jag va trött o förbannad innan så ska ni se nu !
fälgen som jag köpte på Sams mc i karlstad var både sned och passade inte som dom sa att den skulle göra HHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :argpådato :galen :dricka

Mackan skrev:
2206702 OM jag va trött o förbannad innan så ska ni se nu !
fälgen som jag köpte på Sams mc i karlstad var både sned och passade inte som dom sa att den skulle göra HHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :argpådato :galen :dricka

va??? måste väl gå o lämna tillbaka då...kostade den möö eller?

ja det klart men det va ju den enda jag hittade !!! ny kostar 8000 o 6000 i tyskland men det blir ktm till gotland ! kunde lika gärna kört eu moppe !

Mackan skrev:
2207249 ja det klart men det va ju den enda jag hittade !!! ny kostar 8000 o 6000 i tyskland men det blir ktm till gotland ! kunde lika gärna kört eu moppe !

jävla kiligt då.. inte kul alls... men när ska du åka tillbaka o lämna tillbaka den då?

okej.. men det blir hoj iaf.. blir det släp eller köra lungt...?

mvh robban

Mackan skrev:
2207249 ja det klart men det va ju den enda jag hittade !!! ny kostar 8000 o 6000 i tyskland men det blir ktm till gotland ! kunde lika gärna kört eu moppe !

toktrimmad puch dakota kanske? :hihi

hängde du på dörren till bikepoint idag eller?`vart det nått intressant dom hade ang fälgen eller`???

mvh robban

*/ ?>
Back