Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan bara tala för mig själv men jag som simpel moderator kan inte påverka detta tyvärr.Hur går det för forumägare, administratörer och moderatorer med att rensa upp DENNA JÄVLA SÖRJA…???
Ja. Jag är lite lätt irriterad. Jag skrev precis ett långt inlägg avsett för en tekniktråd. Sedan poppade en stor jävla banner upp med reklam för gaffeltruckar och pallställage. Mitt framför min text. I ivern att klicka bort denna lyckades jag stänga hela weblässren och nu är hela texten borta, naturligtvis.
Jag tänker inte skriva texten igen, för nu får det tamejfan vara nog. Giriga jävla forumägare som profiterar på andras kunskaper och erfarenheter utan att bry sig om att forumet håller på att bli till ren dynga…! Jag loggar ut på obestämd tid och i alla fall tills det blir någon förbättring.
Jag har inget att säga till om längre runt annonserna och har nämnt problemet.Alltså, det där är ju inte okej på något sätt.
@Swedie, står MOTORRAD Sverige för det där?
Med vänlig hälsning,
Jag har inget att säga till om längre runt annonserna och har nämnt problemet.
Du får tyvärr höra av dig till Bike / Motorrad / Gerry.
Eller aktivera adblock.
Såklart jag håller med och annonserna har skjutits över på ett säljande företag och detta är förstås problematiskt.Ja jag kör Tapatalk på mobilen till 99% (gissa varför?) så jag slipper se det.
Men jag tror nog att ägaren gärna slipper förknippas med trafficking och prostitution. I den mån det inte bara är bedrägerier.
Med vänlig hälsning,
Är det samma säljföretag som becknade kombilotter från spanienföretaget i fråga som sköter försäljningen (ett "svenskt" vad jag vet).
Är det samma säljföretag som becknade kombilotter från spanien![]()
![]()
Är det samma säljföretag som becknade kombilotter från spanien![]()
![]()
Inte säkert det är dom.Är det samma säljföretag som becknade kombilotter från spanien![]()
![]()
Tyvärr kostar det en hel del att hålla sajten igång, så vi behöver annonsintäkter för att finansiera detta.
Hoppas på förståelse.
Hälsning
Gerry Nordström
Närå vi är inte ensamma, många kör så. Kör som du Brave/adblock då funkar till och med Youtube som du säger. Annars är det segt som smör o titta på nåt där. Annonsörerna tar kål på sin egen marknad, och nu med AI sammanfattning så försvinner mer o mer trafik från många sajter. Tidigare funkade väl annonser okayish även om jag ändå blockade dem. Men numera är det galet.Finns det inte reklam som inte stör? Jag kör med Brave webläsare och den tar ju till och med annonserna på Youtube. Försökte stänga av blockerare här på Sporthoj men det går ju fan inte. För länge sedan fanns det banner annonser. Dom var inte svinjobbiga som dagens. Jag bara utgår från att de allra flesta har adblockers på sina läsare. Ingen orkar väl se på all skitreklam på nätet och annonsörerna antar jag räknar med detta? Eller är det bara jag och tre till?
![]() |
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
![]() |
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
![]() |
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
![]() |
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
![]() |
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
![]() |
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |
![]() |
KTM är tillbaka!
Dags för ”Tracking” med fot... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |