notrightrider
Reklampaus
Relevant...

Det blir till sist inte mycket forum kvar att titta på:

Jag trodde kanske att bristen på reaktioner i tråden kunde bero på att man valde att dansa efter den tyske Herrens pipa och lade sin semester i Augusti, men nu har vi September och inget händer.
Ett forum dör så lätt, om man verkligen anstränger sig och vill bli av med det...

Det blir till sist inte mycket forum kvar att titta på:

Jag trodde kanske att bristen på reaktioner i tråden kunde bero på att man valde att dansa efter den tyske Herrens pipa och lade sin semester i Augusti, men nu har vi September och inget händer.
Ett forum dör så lätt, om man verkligen anstränger sig och vill bli av med det...






