ZaraxZ
Medlem
Varför inte köra med separat?? Behöver etanol mer olja än bensin eller behöver den mindre för att den drar mer??Kommer inte köra med separatsmörjning.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte köra med separat?? Behöver etanol mer olja än bensin eller behöver den mindre för att den drar mer??Kommer inte köra med separatsmörjning.![]()
Tackar så mycket.2764822Håller på lite med små metanolmotorer och där används ricinolja i rätt stor grad(kladdigt som fasen)
Du kan ju kolla www.rsb.se och www.svensktmodellflyg.se om du inte redan har gjort det, där står en hel del om vad för oljor som funkar.
Enligt de på etanol.nu så skall denna pljan fungera.2789790kan du inte prova i någon gammal rutten 2-takts motor med olika oljor ? lite trist att skära din... (du kan köpa min moppe motor )
Jo jag har varit inne på det. Gillar verkligen caféräcer stuk. Så det kan hända att jag löser det så.2823061Du kanske ska satsa på lite caferäcer/streetfighter stuk med clipons, lite höjd bak, enkelt lyse, en klassisk/enkel lack? Jag tror det kan bli bra,
Lycka till![]()
Fy satan vad FET!2824599Ser bra ut, men jag tycker att du ska köra på fighterstuk.
Gjorde en snabb ps för att du ska se hur det kan se ut, blev ganska bra![]()
Fick möblera om ditt garage lite för att det inte skulle se jättekonstigt ut![]()
![]()
Då kan jag idag uppdatera med att nsr:en fungerar bra. Bestyckningen satt som smort men lite finjustering behövs alltid men gick relativt rent.
Skall sätta på broms, kedja och sadel nu så man kan testa den en repa och se hur mycket effekt man har förlorat.
Video kommer sen. En mycket dålig dock så behöver egentligen inte lägga in den. Mobilkamera så kvaliteten är ju inte så där superbra.
Tyvärr så har jag ju inte bara en hoj utan en till. Och den har kostat pengar som inget annat.2826512Lät kanon detMed alla pengar du sparar på att köra med etanol så kan du ju bygga om den som min ps
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning