Nordiskt Mästerskap 2005 Uddevalla

Nightwish skrev:
Vem är det då som är ute efter att skryta för barnbarnen.....??? :hihi

hmmm... jag vet inte? :confused:

Meddelandhistorik från msn konversation mellan Nightwish & Barrett skrev:
Jag ska absolut köra där. Spelar ingen roll om jag blir tvärsist, men då kan jag i alla fall skryta för barnbarnen att jag körde NM i motard i min ungdom, hehe

:rofl

Barrett skrev:
hmmm... jag vet inte? :confused:

:rofl

Jojo, det sticker jag inte under stolen med...... :tungan
Får man chansen att köra NM vill jag ju ha gjort det.
:rodnar
Men största anledningen är att det är mer körning.

Så ok, jag o Liljekvist kör NM, du kör Nationella. Så får det väl bli då.
Hoppas våra däckvärmare hinner komma :)

Nightwish skrev:
Så ok, jag o Liljekvist kör NM, du kör Nationella. Så får det väl bli då.
Hoppas våra däckvärmare hinner komma :)

Fick kolli nr idag så jag kan spåra försendelsen (vilket inte funkade iofs) Paketet ska dyka upp i morgon eller ibörjan på nästa vecka :tummenupp

Barrett skrev:
Jag är hellre garanterad en finalplats än en träning. Kvalité framför kvantitet du vet! :)

Det är ju dessutom bättre att sprida ut oss så har vi bättre chanser till de ädlaste medaljerna. Du & Liljeqvist tar hand om guld & silver i NM:et & jag kirrar guldet i det nationella rejset.

Om du får låna Team Nightwish's gridgirl/depåchick/mekaniker då? (Endast när du kör NM förstår du, så Supermoto blir också utan! ;-) :D )

Last edited:
Supermoto skrev:
jojo :rolleyes:
Det ska vi nog bli (minst) två om :arsele ;)

Hoppas det är en svinsnabb bana med topp bortåt 180, då ska du få se :fakta

Inte det? nähä, banan byggs på en parkering, jaha :brinnerup

Svinsnabba banor är ju för RR folk! Vi kör motard här :7peta
Sen att jag är kass på snabba banor (även dom andra också) hör ju inte hit. :rolleyes:

Wheeliegirl skrev:
Om du får låna Team Nightwish's gridgirl/depåchick/mekaniker då? (Endast när du kör nationella förstår du, så Supermoto blir också utan! ;-) :D )

Nu känner jag mig dum, fattar inte. Får jag eller får jag inte låna dig under nationella? :confused:

liljekvist skrev:
Svinsnabba banor är ju för RR folk! Vi kör motard här :7peta
Sen att jag är kass på snabba banor (även dom andra också) hör ju inte hit. :rolleyes:
Ja, just det. För RR-folk. Jag är livrädd för gruset och hoppen ju :3freak
Är man "fostrad" på asfalt så är man.

Barrett skrev:
Nu känner jag mig dum, fattar inte. Får jag eller får jag inte låna dig under nationella? :confused:
Jag kan förklara... HANDS OFF :fatta!

Barrett skrev:

Haha, nej då, jag som rörde till det!! rolleyes::
( E i Helsingfors och jobbar, och måste hjälpa :kocko -användarna med en massa IT problem samtidigt! Sorry! :lol

Nu fattar jag! :)
hmmm... nu börjar det ju bli erbjudande man har svårt att tacka nej till. hmmm...

Barrett skrev:
Nu fattar jag! :)
hmmm... nu börjar det ju bli erbjudande man har svårt att tacka nej till. hmmm...

*Moahahahaha*

E du anmäld till NM nu då? ;-) Fast jag vet inte om det hjälper, jag har valt mitt team nu!! Å där stannar jag....;-) :kär

Är det några fler som åker ner från Stockholm?

Wheeliegirl skrev:
*Moahahahaha*

E du anmäld till NM nu då? ;-) Fast jag vet inte om det hjälper, jag har valt mitt team nu!! Å där stannar jag....;-) :kär

Är det några fler som åker ner från Stockholm?

Men hallå, det är ju NW, Liljeqvist & jag som är Team-däckvärmare. Ja, osså du då ju. :tungan
Vi är ju alla självutnämnda första förare, men att teamchefen skull diskriminera oss andra genom att enbart vara gridgirl/depåchick/mekaniker åt en av oss vet jag inte om jag kan gå med på.
Men jag är inte den som är den. Ta med en snygg kompis till mig så kan jag nog ha överseeande med det mesta :hihi

Inget nytt om anmälningar som mottagits och bekräftats osv????

Hur ska ni i däcksvärmarteamet bo?? Liljekvist sover väl kanske hemma men skåningen och ståkkhålmaren då??
Jag känner nästan färre än noll pers som vill låna ut en husvagn :(

Supermoto skrev:

Hur ska ni i däcksvärmarteamet bo?? Liljekvist sover väl kanske hemma men skåningen och ståkkhålmaren då??

Vi har fan inte skåningar i vårt team :fatta!

Ser ut som jag bor i buss med en smålänning.

Supermoto skrev:

Vi bor förhoppingsvis i husvagn....
Kan ni inte bo i bussen? :D Eller tält? ;-)

Barrett skrev:
Vi har fan inte skåningar i vårt team :fatta!

Ser ut som jag bor i buss med en smålänning.
Men förlåt-så-jävla-mycket då :arsele :hihi
Du LÅTER som en skåning iaf :mattias :fakta :D

Tält har varit på tal men jag vette fan om min gamla slitna (men självfallet i topptrim!) kropp klarar av det...

Wheeliegirl skrev:
Vi bor förhoppingsvis i husvagn....
Kan ni inte bo i bussen? :D Eller tält? ;-)
Vill nu inte höra en massa snuskiga ljud över hela depån bara för det!!! :7peta

Vilken buss?? Den nya står ju med rasad motor + låda :( :död :(

Supermoto skrev:
Men förlåt-så-jävla-mycket då :arsele :hihi
Du LÅTER som en skåning iaf :mattias :fakta :D

Jag som tänkte vara snäll & släppa förbi dig på sista varvet, det kan du ju bara fetglömma nu! :D

Last edited:
Barrett skrev:
Jag som tänkte vara snäll & släppa förbi dig på sista varvet, det kan du ju bara fetglömma nu! :D
Höhö, du ska ju klota har du ju sagt....

Kortedala ringde just och det var bara fem anmälda till nationella klassen :( VÄRDELÖST!! Var är alla förare??? Är alla så fega nere på "bästkusten"??

Så istället får vi alla köra NM. Blir massa dyrare men då kan man ju säga det till barnbarnen iaf, hehehe

Jag pallade pressen från er längre, jag är en svag individ.
Så, då ska man köra NM:et då :(

Eller ja, dom ringde & frågade om jag vill byta. Bara 5 anmälda till Nationella tydligen

Ädit: Du tror väl inte jag släpper förbi dig när du kallar mig skåning? Fram tills nu har det ju varit på skoj, nu är det krig!!! Här lämnas inga fångar, jag ska vara först över mållinjen av oss två! :)

Last edited:
Supermoto skrev:

Jag bor kanske i bussen då jag ska köra på lördagen tänkte jag.... Om jag ska bo hemma så kan du bo i mitt garage.... :hihi

ps va fan är detta för Team.... Två Utäningar!!! En dryg Sthlm och en dansk, Va fan har man gett sig in på :3freak Dock har vi ju bokat alla pallplatser :rolleyes:

Last edited:
Supermoto skrev:
Kortedala ringde just och det var bara fem anmälda till nationella klassen :( VÄRDELÖST!! Var är alla förare??? Är alla så fega nere på "bästkusten"??

Tvärtom, alla är ju anmälda till NM :7peta
Det är fegisarna som kör Nationella :tungan

Å Liljeqvist: Inte skapa inbördeskrig i teamet nu, dina däckvärmare riskerar
att bli grymt leveransförsenade annars..... :hihi

Back