RMSusaRacing
RMSusaRacing
mr_rockster skrev:Inte säkert att det går att lösa, men jag ska göra vad jag kan. Har du var CR500:n eller?
Japp
Du har ju redan tagit kort på mig i Linköping.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mr_rockster skrev:Inte säkert att det går att lösa, men jag ska göra vad jag kan. Har du var CR500:n eller?
Supermoto skrev:Nu är jag anmäld iaf. Till nationell, inte NM.
Hoppas på snabb bekräftelse från snubben man skulle maila till enligt TR att man fått plats
Ska vi campa bredvid varann för att kunna komma med extra snabba och dryga påhopp när nån klotar och dylikt![]()
Nightwish skrev:Kör du NM istället får du två saker:
1: extra träning på lördagkvällen. Det får man inte i nationella.
Det är likabra att få så mkt körning som möjligt, det är ju därför vi är där!
2: Du kan förnedra mig ytterligare en gång, missa inte det!
www.bytklass.nu !!!!
![]()
Ja det vore kul att stå jämte varann, det kan vi väl fixa?
När åker ni ner?
Supermoto skrev:Jag anmälde mig i fredags och frågade var jag skulle betala men har inte fått nåt svar.
Susa -> kan man räkna med att ha fått plats och han bara är seg på att svara på mail eller ska man strssa upp sig och ringa massa samtal????
Hehe, det ska jag tänka på tills nästa gångBarrett skrev:Och kom ihåg, det är inte snällt att fota på ngn som ligger ner!![]()
![]()
Jajustjävlarja! Ska se till att ta lite fler tills nästa gångRMSusaRacing skrev:Japp
Du har ju redan tagit kort på mig i Linköping.
Jag läste mig fram till "Anmälan:" där det står bara att man ska maila nån snubbe eller skicka brev till klubbenBarrett skrev:7/6 ska dom ha pengarna. PG står i TR. Betala in & se glad ut, skulle det vara fullt lär du väl få tillbaka pengarna![]()
Supermoto skrev:Jag läste mig fram till "Anmälan:" där det står bara att man ska maila nån snubbe eller skicka brev till klubben
På sidan efter under "anmälan/betalning:" står det ett PG och 7/6TACK SÅ JÄVLA MYCKET FÖR DET!!!!
Jag har fortfarande inte fått nåt svar på mitt mail med anmälan. Riktigt dåligt tycker jag!!!!! Skriver man ut en mailadress så lär man ju se till att den även kollas....
Supermoto skrev:Jag läste mig fram till "Anmälan:" där det står bara att man ska maila nån snubbe eller skicka brev till klubben
På sidan efter under "anmälan/betalning:" står det ett PG och 7/6TACK SÅ JÄVLA MYCKET FÖR DET!!!!
Jag har fortfarande inte fått nåt svar på mitt mail med anmälan. Riktigt dåligt tycker jag!!!!! Skriver man ut en mailadress så lär man ju se till att den även kollas....
Edit: Ringde Malin G nu och hon sa bara att jag skulle betala och se glad ut i princip. Inga bekräftelse per mail sa hon vilket väl kanske är ok om än något svagt eftersom det inte är direkt jobbigt att skriva ett svarsmail som enbart säger "OK". Skriver man däremot och frågar hur man ska betala borde man väl kunna räkna med ett svar åtminstone.
Nu är det betalt iaf, hoppas inget strular...
Såg nu när jag läste vad jag skrivit en gång till att det var inte direkt mycket ros i detRMSusaRacing skrev:Det är ingen fara det löser sig. Det gör ingen skillnad på en dag. Skulle det strula så skall jag försöka hjälpa dig. Det är inga problem. Antalet startande i finalerna är begränsat men alla får anmäla sig och kvala in i tävlingen (Gäller Nordiskt mästerskap). Dock är det ju max 20st i den nationella tävlingen.
MVH Robert
Barrett skrev:RMSusaRacing. Kan du svara på om alla är välkommna att träna på lördagen oavsett klass? Det tas bara upp i TR för NM:et.
Hade ju varit nyttigt om man fick känna på banan lite innan.
liljekvist skrev:Träning endast för NM. Ringed och fråga därefter bytte jag till NM....
Barrett skrev:Det va ju tråkigt att höra. men men
Va fan, då blir jag ensam om att försvara Team-däckvärmare i det nationella då? Se nu till att kvala in boyz
Nightwish skrev:Eller..... så byter du klass!!! Det är ju det enda givna, dels får man mycket
körning, vilket är det man är ute efter. Dels är det skojjigt att ha kört i ett
NM, mest för ens egen egodrive![]()
"Vågar" vi köra NM, kan väl du också göra det?![]()
Barrett skrev:Som jag fattar det blir det bara mkt körning i NM:et förutsatt att man kvalar in till någon av finalerna?
Vågar gör man ju. Men en annan kör ju inte hoj för att ha ngt att skryta om för barnbarnen i framtiden![]()
![]()
Nightwish skrev:Två timmars friträning ger ju mer körning än hela Nationella racet inkl. träning
kval o final där......![]()
Hur länge ska jag behöva tjata på dig?? Vi måste ju samla hela teamet!!![]()
jojoBarrett skrev:Jag är hellre garanterad en finalplats än en träning. Kvalité framför kvantitet du vet!![]()
Det är ju dessutom bättre att sprida ut oss så har vi bättre chanser till de ädlaste medaljerna. Du & Liljeqvist tar hand om guld & silver i NM:et & jag kirrar guldet i det nationella rejset.
Barrett skrev:Jag är hellre garanterad en finalplats än en träning. Kvalité framför kvantitet du vet!![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |