Nordiskt Mästerskap 2005 Uddevalla

Wheeliegirl skrev:
Ja, ehhhrmm.....det hade jag ju tänkt asså, men då ba gick Husan sönder åssa ba....ja...ehh.... :rodnar

Yeah right! :rolleyes:

Nu när Andreas dumpat dig som depåchick kanske det är läge att byta upp sig? Det finns plats i Barrett's world class supermoto team! :tummenupp :hihi

Last edited:
Nightwish skrev:
Wheeliegirl skrev:
Å DU håller dig på min sida, or else.......! :fatta! :hihi

Annars säger jag upp mig som paraplyflicka/mekaniker/depåchick den här säsongen!!!! QUOTE]

Hej då.....
:tungan

Jomenvisst! Ska bli skönt och se dig komma krälandes i leran, begging on your knees när det regnar eller hojen strular eller du inte hinner besikta i tid för du blev tvungen att stå i kö för anmälan!!!! *moahahahahaha* :tummenupp

Finnes: 1st mekaniker/paraplychick/depåalltiallofixare
Mkt självgående och lätthanterlig, i mycket bra skick, Renomerade referenser finnes vid behov... :hihi

Barrett skrev:
Yeah right! :rolleyes:

Nu när Andreas dumpat dig som depåchick kanske det är läge att byta upp sig? Det finns plats i Barrett's world class supermoto team! :tummenupp :hihi

Vad har du att erbjuda? :hihi
Jag vill dock vara chefsmekaniker, och ingå i ditt tacktal när du står på podiet annars blir det inget!

Wheeliegirl skrev:
Vad har du att erbjuda? :hihi
Jag vill dock vara chefsmekaniker, och ingå i ditt tacktal när du står på podiet annars blir det inget!

Kosta vad det kostar vill. Skicka en lista (typ post-it lapp av minsta format) med krav & önskemål så fixar vi det, inget pris är för högt när man vill ha det bästa :banana

Självklart kommer hela tacktalet gå ut på att framgångarna helt & hållet är din förtjänst! :tummenupp

Bra grabbar :tummenupp

Dels massa trashtalk och dels hårda bud mot fegisar (WG) som inte alls ska köra (anmäler mig själv vilken dag som helst).

Ang. depåpersonal så finns det en ledig plats i MITT vinnarstall :fakta. Sugen?

Supermoto skrev:
Bra grabbar :tummenupp

Dels massa trashtalk och dels hårda bud mot fegisar (WG) som inte alls ska köra (anmäler mig själv vilken dag som helst).

Ang. depåpersonal så finns det en ledig plats i MITT vinnarstall :fakta. Sugen?

Eftersom du är Bevikschampion förutsätter jag att du kör NM och inte
Nationella? :7peta :tungan

För övrigt får du leta depåchick på annat håll :tuttar
Hon är min, och jag släpper henne aldrig.

Last edited:
Moahahaha..... Schyssta erbjudanden, man tackar! ;-)
Som vanligt så jobbar jag bara för vinnare, så den som vinner av er får en ny mek/paraplybabe/depåfixare!!

Oups! Nej förresten, jag tror jag stannar i TEAM LELLES mkt lovande NM förare ,Andreas, team....

Ja, han utövade utpressning! What can I say..... :hihi

Nightwish skrev:
Eftersom du är Bevikschampion förutsätter jag att du kör NM och inte
Nationella? :7peta :tungan

För övrigt får du leta depåchick på annat håll :tuttar
Hon är min, och jag släpper henne aldrig.

:kär

I am all yours baby....;-)

Edit: Attans vad vi har spammat sönder tråden.... :rodnar

Last edited:
liljekvist skrev:
jag kommer att köra vanliga klassen, inte nationel..... Då kan ju vi ta alla pallplattser :rolleyes:

Nej då, Nightwish vill kunna skryta för barnbarnen om att han minnsan kört Nordiskt Mästerskap så han hamnar inte på våran pall.
Men ta du silvret så tar jag guldet. Supermoto kan få ta bronset mot att han fixar så vårt "däckvärmar-team" vinner hoj-lotteriet!

:lol

Fan det börjar bli mkt man kommer få äta upp sen! :rofl

mr_rockster skrev:
Om alla här berättar vilka nummer ni har så ska jag försöka dokumentera er lite extra med kameran ;)... om ni vill det förståss..

- Johan
Super kul med bilder! Jag heter Stefan Ljungberg och kommer att köra med nr 55 i open. Kom gärna och säg hej i depån :-)

Barrett skrev:
Nej då, Nightwish vill kunna skryta för barnbarnen om att han minnsan kört Nordiskt Mästerskap så han hamnar inte på våran pall.
Men ta du silvret så tar jag guldet. Supermoto kan få ta bronset mot att han fixar så vårt "däckvärmar-team" vinner hoj-lotteriet!

:lol

Fan det börjar bli mkt man kommer få äta upp sen! :rofl

Blir till att fixa någon form av haveri under träningen och skylla på det :3freak
Eller pysa strax efter målgång och inte visa sig mer på banorna i år.....

Nu är jag anmäld iaf. Till nationell, inte NM.

Hoppas på snabb bekräftelse från snubben man skulle maila till enligt TR att man fått plats :gnissla

Ska vi campa bredvid varann för att kunna komma med extra snabba och dryga påhopp när nån klotar och dylikt :D

Nån som har en husvagn till övers förresten???
Och ett fordon man får plats med typ två hojjar och fyra pers i??

mr_rockster skrev:
Om alla här berättar vilka nummer ni har så ska jag försöka dokumentera er lite extra med kameran ;)... om ni vill det förståss..

- Johan

Johan
Är du säker på att jag fastnar på bild?
Jag kör ju så otroligt fort så det kan ju bli problem för dig att få mig på Kort. :) :Bugar :lol
#75 The number of the best.

Inte säkert att det går att lösa, men jag ska göra vad jag kan. Har du var CR500:n eller?

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025