Speedgirl
Ducatislyna
Ja givetvis, jag menade som sagt inte att vara negativ. Undrade mer om det var något speciellt syfte ni hade med den? Kolla nå tider, hastigheter, testade ni något speciellt, skulle det hända nånting eller var det helt enkelt så att ni bara tyckte det var underhållande med raksträckor?
(tänkte om jag missade själva poängen)
det var faktiskt sista dagen vi körde på 2007 (visste vi ju inte då) men vi ville bara roa oss och prova att wheela och liknande. sen var det ett litet ljudtest i det också.
Mest med tanke på jordbävningarna, betorna och skinnställen, men även för alla stunten. 


:
Det är iofs två månader sen jag flyttade därifrån så isf har det kommit under den tiden.
Blidde aldrig som tur var.
