det var faktiskt sista dagen vi körde på 2007 (visste vi ju inte då) men vi ville bara roa oss och prova att wheela och liknande. sen var det ett litet ljudtest i det också.![]()
Sista? Slutar ni köra mitt i säsongen? Det ser ju ut att vara hur bra väder som helst!




)