Noobs på Sjöborakan

det var faktiskt sista dagen vi körde på 2007 (visste vi ju inte då) men vi ville bara roa oss och prova att wheela och liknande. sen var det ett litet ljudtest i det också. :)

Sista? Slutar ni köra mitt i säsongen? Det ser ju ut att vara hur bra väder som helst!
 
Jag kan stå för spindeln, så får du stå för boobsen! :D

Och JOO; du pratar visst så!

BTW: Suzukin låter helt klart skönast, finns ingen radfyra som slår det ljudet.
Tätt efter kommer Tazadar (inte hans hoj utan han) när han härmar Suzukin innan Sulis kör iväg! :D
Suzukin slagen.

http://www.youtube.com/watch?v=G7emvjYeLZ0&feature=related

Loy man kan väl inte sätta räcken där heller, var ska då flygplanen landa när det blir krig?
 
Snäckan!! Jag trodde jag skulle få se dig uiiiiila?!?! :mad:

du anar inte vilken powerwheele jag gjorde när vi var på väg därifrån och kameran var avstängd. jag lovar det hade varit riktigt underhållande.
lovar det i nästa film.

Oh, Speedgirl, jag måste flytta till skåne! :kär

haha ja du är välkommen! :D

Sista? Slutar ni köra mitt i säsongen? Det ser ju ut att vara hur bra väder som helst!

ja just den dagen var det jätteskönt, men sen kom kylan, regnet och blåsten :näsblod
 
Last edited:
För att överallt annars i Sverige så kan man snacka och förstå varandra men så fort man kommer till Skåne så är det Danska direkt och då behöver man tolk.

Sen är ju skåningar dryga som fan!


Tror jag ska ha min "Jag hatar skåningar" tröja på mc mässan ;)
Jag har inget emot folk uppåt i landet, men att dra skånska o danska som samma språk är liiiite väl lamt:gnissla

I slutändan tror jag bara att ni där uppe är väldigt avundsjuka på oss:arsele
 
I slutändan tror jag bara att ni där uppe är väldigt avundsjuka på oss:arsele

Haha, ja precis, säsong hela året runt! Nära till billig öl! Massa god gröt i halsen hela dagarna! Vem vill inte ha det liksom :va :tummenupp :D :gnissla

Vi här i Halland har ungefär samma fördelar fasst vi slipper gröten :tummenupp :gnissla
 
Haha, ja precis, säsong hela året runt! Nära till billig öl! Massa god gröt i halsen hela dagarna! Vem vill inte ha det liksom :va :tummenupp :D :gnissla

Vi här i Halland har ungefär samma fördelar fasst vi slipper gröten :tummenupp :gnissla

I Halland vet folk inte vad bokstaven "R" är till för!
Dessutom bor du knappt i Halland, du är ganska nära Norrland med ditt Kungsbacka! alltså, ingen hojkörning efter augustis slut! :tungan
 
I Halland vet folk inte vad bokstaven "R" är till för!
Dessutom bor du knappt i Halland, du är ganska nära Norrland med ditt Kungsbacka! alltså, ingen hojkörning efter augustis slut! :tungan


Haha, här i "norra" halland så snackar vi Göteborgska, eller iallafall jag:tummenupp bodde under mitt första levnadsår i Götet, Majorna! Så "R" finns det gött om i mitt snack!! Men i södra halland (SKÅNE) så håller jag med om att "R" llyser med sin frånvaro :tummenupp :tummenupp :gnissla :)


Jag kör faktiskt fortfarande hoj http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=172526 :tummenupp :gnissla
 
Haha, här i "norra" halland så snackar vi Göteborgska, eller iallafall jag:tummenupp bodde under mitt första levnadsår i Götet, Majorna! Så "R" finns det gött om i mitt snack!! Men i södra halland (SKÅNE) så håller jag med om att "R" llyser med sin frånvaro :tummenupp :tummenupp :gnissla :)

Haha, då är vi iaf överens! :tummenupp
 
Haha, ja precis, säsong hela året runt! Nära till billig öl! Massa god gröt i halsen hela dagarna! Vem vill inte ha det liksom :va :tummenupp :D :gnissla

Vi här i Halland har ungefär samma fördelar fasst vi slipper gröten :tummenupp :gnissla

Men ni har inte ens hälften så goa vägar som vi har här nere. Ända ritkigt roliga vägen jag hittade när jag bodde där var den mot hällingsjö, och det är såna vägar som hela skåne består av. :yoparty

(Men annars måste jag nog erkänna att jag trivdes bätte i götet :rodnar )
 
I lördags var där inga räcke.

Däremot:
-Ny asfalt
-2 filer åt vardera håll, alltså linjer nu.
-Och, räfflor/gropar/gupp i mitten tror jag.

Rätta mig om jag har fel.
Har bara åkt där i mörker så jag litar på dig... Får verkligen hoppas att det inte kommer räcke. :näsblod
 
Men ni har inte ens hälften så goa vägar som vi har här nere. Ända ritkigt roliga vägen jag hittade när jag bodde där var den mot hällingsjö, och det är såna vägar som hela skåne består av. :yoparty

(Men annars måste jag nog erkänna att jag trivdes bätte i götet :rodnar )

Haha, jadu, hällingsjövägen är väl den bästa, sen finns ju Lygnernrunt :tummenupp riktigt goa vägar. Finns en hel del andra goa vägar också:yoparty
 
Ja, verkligen intressant läsning detta. Personligen så gillar jag när folk "påstår" att de inte förstår vad vi säger. Ungefär som de förbannade kackerlackorna i Frankrike som påstår att de inte kan engelska. Visar bara på hur pass allmänbildad man är.. Gillar det som sagt! Keep going strong.. :tummenupp

Jag får väl också se filmerna snart hoppas jag. Youtube spärrat på kontoret och har precis flyttat så mitt Internet är inte aktivt där hemma innu :mad:
 
Ja, verkligen intressant läsning detta. Personligen så gillar jag när folk "påstår" att de inte förstår vad vi säger. Ungefär som de förbannade kackerlackorna i Frankrike som påstår att de inte kan engelska. Visar bara på hur pass allmänbildad man är.. Gillar det som sagt! Keep going strong.. :tummenupp

Jag får väl också se filmerna snart hoppas jag. Youtube spärrat på kontoret och har precis flyttat så mitt Internet är inte aktivt där hemma innu :mad:

där är även en annan tråd när det är wheeleträning, jävligt pinsam video dock :D
 
Last edited:
Som vi alltid säger.. Finns det inte på film så har det aldrig hänt! :arsele



De e gött.. fortsätt du med det!

Det var faktiskt sanning, rakt igenom.
Till saken hör att de andra hojarna är av märkena Kawaskaki och Skramlaha.
Swish inte gilla alls, definitivt inte Kawaskaki.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top