Noobs på Sjöborakan

Ja givetvis, jag menade som sagt inte att vara negativ. Undrade mer om det var något speciellt syfte ni hade med den? Kolla nå tider, hastigheter, testade ni något speciellt, skulle det hända nånting eller var det helt enkelt så att ni bara tyckte det var underhållande med raksträckor?
(tänkte om jag missade själva poängen)

det var faktiskt sista dagen vi körde på 2007 (visste vi ju inte då) men vi ville bara roa oss och prova att wheela och liknande. sen var det ett litet ljudtest i det också. :)

Jag gillar skåningar :) charmiga dialekter......men snygga brudar finns över hela sverige :P

Me like filmen. :tuttar Mest med tanke på jordbävningarna, betorna och skinnställen, men även för alla stunten. ;)

Tyvärr är ju inte den gamla rakan sig lik längre. :gråta

Hur ser det ut där nu för tiden? Mitträcken och sånt eller?

För att överallt annars i Sverige så kan man snacka och förstå varandra men så fort man kommer till Skåne så är det Danska direkt och då behöver man tolk.

Sen är ju skåningar dryga som fan!

Tror jag ska ha min "Jag hatar skåningar" tröja på mc mässan ;)

UNDRAR VEM SOM E DRYG NU.:7peta

Som någon efterfråga så är rakan försedd med mitt räcke. dock är där ny asfalt så det är bara till att wheela hela istället för små bitar:yoparty

Är det 750n ni säger stämmer i mätaren kan jag bekräfta att det gör den inte då den är ner drevad.. plus det fina ljudet kommer med 10 cm kortare blås och hälften av ullen borta:tummenupp

Äpp Äpp lugn i dansen. Bara ny asfalt och inget räcke.:mattias

så nästa gång blir det: spindel, mer "fina" vinklar och boobs på sjöborakan som någon efterfrågade. :D :D

Säger bara!! Av med Skinnet Fram med Huden ;)

tror du filmen blivit bättre då?? :)

Som någon efterfråga så är rakan försedd med mitt räcke. dock är där ny asfalt så det är bara till att wheela hela istället för små bitar:yoparty

Är det 750n ni säger stämmer i mätaren kan jag bekräfta att det gör den inte då den är ner drevad.. plus det fina ljudet kommer med 10 cm kortare blås och hälften av ullen borta:tummenupp

nä det är zx10:an som stämmer i mätaren

Last edited:
Snäckan!! Jag trodde jag skulle få se dig uiiiiila?!?! :mad:

Ajo, räcke är där väl allt...

Sen är väl den där breda, fina vägrenen mer eller mindre borta? :(

Några räcke har jag inte sett.:va Det är iofs två månader sen jag flyttade därifrån så isf har det kommit under den tiden.
Som ovan nämde är det räfflor i mitten och väggrenen har blivit smalare pga två filer i vardera färdriktning.
Vägen är alltså fortfarande lika bred.
De högt uppsatta gjorde ett försök att smala av vägen genom att försäka sälja väggrenarna som åker till lantbrukaren som har jorden runtomkring.:gnissla Blidde aldrig som tur var.

I lördags var där inga räcke.

Däremot:
-Ny asfalt
-2 filer åt vardera håll, alltså linjer nu.
-Och, räfflor/gropar/gupp i mitten tror jag.

Rätta mig om jag har fel.
Okej, får hoppas att det inte blir räcke där till sommaren :gnissla

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back