Noobs på Sjöborakan

jadda jadda jadda! tyst mä daj snorunge!!!! :pannkyss
fick vi jö in lide dijalekt här åsså jö.

Haha, du ska vara tyst!
Innan du blev överkörd av Mr ZX10R så höll du med mig, så bara för att han lyckats manipulera dig betyder det inte att han lyckas med alla..! :D
 
Haha, du ska vara tyst!
Innan du blev överkörd av Mr ZX10R så höll du med mig, så bara för att han lyckats manipulera dig betyder det inte att han lyckas med alla..! :D


eeh inte jag som blev överkörd av Mr zx10r. de va ju du, hehe.
nä nä nä han manipulerade inte mig, jag valde faktiskt själv :)

Neej, vi har catfightats vad vi ska!
Jag orkar inte mer. Förlorar alltid i af, Speedgirl är dubbelt så stor som jag, och ändå missar jag henne när jag ska puckla på! :D :gnissla

haha förlorar alltid, så sant så!! men du får de att låta som om vi haft fysiska bråk här. haha.
ja du är rätt jävla liten och jag är rätt jävla lång och ändå missar du mig, du är kanske skelögd också :D
 
Last edited:
eeh inte jag som blev överkörd av Mr zx10r. de va ju du, hehe.
nä nä nä han manipulerade inte mig, jag valde faktiskt själv :)



haha förlorar alltid, så sant så!! men du får de att låta som om vi haft fysiska bråk här. haha.
ja du är rätt jävla liten och jag är rätt jävla lång och ändå missar du mig, du är kanske skelögd också :D


Njae, inte skelögd, bara allmänt förvirrad, disträ och borta! Det borde du veta vid det här laget!

Haha, som när vi körde in till Laserdome och mina ben plötsligt befann sig i taket på bilen! :D
 
Njae, inte skelögd, bara allmänt förvirrad, disträ och borta! Det borde du veta vid det här laget!

Haha, som när vi körde in till Laserdome och mina ben plötsligt befann sig i taket på bilen! :D

ja tacka fan för att jag vet att du är förvirrad!!!!

haha ja du satt i baksätet i mitten och pratade med oss där framme och sen så gjorde vi en tvär sväng så låg du plötligt med benen i vädret och fastklistrad mot bilrutan :yoparty :yoparty det ska filmas !!!

förresten va menade du med att jag blev överkörd av Tazadar?
 
Hur gick det med bröna ? :va
 
Ja, Swishs brö tog ju fyr. Läker dom mä nån reda :va
 
ja tacka fan för att jag vet att du är förvirrad!!!!

haha ja du satt i baksätet i mitten och pratade med oss där framme och sen så gjorde vi en tvär sväng så låg du plötligt med benen i vädret och fastklistrad mot bilrutan :yoparty :yoparty det ska filmas !!!

förresten va menade du med att jag blev överkörd av Tazadar?

Eftersom han bankade i dig att Kawaskaki är det enda rätta!

Ja, Swishs brö tog ju fyr. Läker dom mä nån reda :va

Njae, det ena har börjat läka, det andra tar väl sig med, sakta men säkert...
 
Last edited:
Eftersom han bankade i dig att Kawaskaki är det enda rätta!



Njae, det ena har börjat läka, det andra tar väl sig med, sakta men säkert...


nä inte han som gjorde det faktiskt, jag gillade ju honda men en fireblade var dyrare att försäkra än en ninja så därför tog jag den och sen märkte jag att det var mitt märke, hehe.
du din snurrpanna :tungan
 
nä inte han som gjorde det faktiskt, jag gillade ju honda men en fireblade var dyrare att försäkra än en ninja så därför tog jag den och sen märkte jag att det var mitt märke, hehe.
du din snurrpanna :tungan

Det tror jag inte en sekund på! :tungan
Ja, men jag kan stå för att jag är en snurrpanna!
Idag hittade jag fan inte ut ur parkeringsgaraget jag ställde mig i när jag skulle till Tingsrätten! :gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top