Förstår ju inte ens vad ni skriver. Får rita in er på danska kartan istället så vi slipper er, ni är snåla ni kan inte prata tacka vet jag en örebroare.
Hehe. Ja Örebro känns ju som en riktig metropol..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förstår ju inte ens vad ni skriver. Får rita in er på danska kartan istället så vi slipper er, ni är snåla ni kan inte prata tacka vet jag en örebroare.
oooo jo, det är bred Skånska även för oss norr om Helsingborg. Södra Sverige is the shit..=)

varför måste alla danskar snacka med gröt i munnen?
detta är ett svenskt forum, ska man ha så mycket snack med så är det lämpligt att ha undertexter så svenskar fattar också.
Vet inte vad sporthoj heter på danska men det borde ju finnas sånna forum i Danmark också.
Så fort man passerar Värnamo på väg söderut så är det bara att börja snacka engelska med folk, fattar inte ett jota av va de säjer där nere...
Läses med en stor skopa ironi![]()
synd att ni "norrlänningar" inte gillar skåne, det är här de fina flickorna finns!![]()
![]()
![]()


synd att ni "norrlänningar" inte gillar skåne, det är här de fina flickorna finns!![]()
![]()
![]()
alla vinklar, gillar den biten ca 2 min in på den andra filmen, riktigt bra filmat faktiskt![]()
så nästa gång blir det: spindel, mer "fina" vinklar och boobs på sjöborakan som någon efterfrågade.![]()
hahahahahahahhaha![]()
jag gillar danmark, god öl och trevliga flickor, lite roligt är det dessutom att träna på att prata engelska när man kommer dit![]()
För att överallt annars i Sverige så kan man snacka och förstå varandra men så fort man kommer till Skåne så är det Danska direkt och då behöver man tolk.Undrar hur många trådar disskutionen om hur mycket vi skåningar älskar skåne
Jag kan stå för spindeln, så får du stå för boobsen!![]()
Och JOO; du pratar visst så!
BTW: Suzukin låter helt klart skönast, finns ingen radfyra som slår det ljudet.
Tätt efter kommer Tazadar (inte hans hoj utan han) när han härmar Suzukin innan Sulis kör iväg!![]()
Va söt hon är (i film nr 2) "vad gör du"![]()
Jag vill inte vara negativ men jag fattar verkligen ingenting. Förstår inte vad ni säger i filmen, vad ni skriver, eller ens vad filmen var tillför.
Men ni är väl från en annan planet (eller jag ) .
Peace out!

vad den är till för?? för att roa, för att låta andra mc intresserade få en liten inblick i en utav ens många mc dagar! helt enkelt bara för att vi har samma intressen. sen om ni inte fattar vad vi säger är ju en annan sak!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |