No_Fear och Tankpads

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
No_Fear, antar att du behöver våra adresser nu igen så du har vart du skall skicka tankpadsen eller?

/Freppa

Freppa skrev:
No_Fear, antar att du behöver våra adresser nu igen så du har vart du skall skicka tankpadsen eller?

/Freppa
Hoppas killen har fått pengarna och skickar Tankpadsen snart så vi inte blir blåsta på pengarna ! Det vill man inte :(

Re: Re: No_Fear och Tankpads

Krickan4 skrev:
Hoppas killen har fått pengarna och skickar Tankpadsen snart så vi inte blir blåsta på pengarna ! Det vill man inte :(

Verkar ju vara en ganska stor och seriös firma
så det tvivlar jag ju på, men man vet ju aldrig.

Har allas adresser sparade så det behöver ni inte oroa er för.

Och om jag ska vara riktigt ärlig så börjar jag också bli lite orolig över pengarna. men som någon skrev så verkar det ju va en seriös firma. men man vet ju aldrig.

Försöker hålla mig optimistisk. ;)

NO_FEAR skrev:
Har allas adresser sparade så det behöver ni inte oroa er för.

Och om jag ska vara riktigt ärlig så börjar jag också bli lite orolig över pengarna. men som någon skrev så verkar det ju va en seriös firma. men man vet ju aldrig.

Försöker hålla mig optimistisk. ;)
Har du kollat med banken så att pengarna kommit fram/rätt

jag hann inte göra det idag.
Bor inte hemma på veckorna.
får se till så att morsan gör det i början på nästa vecka.

No_Fear: Om du vill så är jag ganska bra på att skrika på folk. Jag kan ju ringa och följa upp om du vill. Skicka ett PM isåfall.

Freppa: Tack, men NEJ tack. Det blev bra ändå. Men tack för omtanken.

Det var krångel med bankerna.
Pengarna kom visst först till någon bank i England som sen skulle skicka vidare pengarna till nästa bank i England.
Men nu vet man ju det till nästa gång så man inte går och får folk att tro att sakerna kommer tidigare än de gör. Inte kul för er att vänta. SORRY.

Men som sagt, nästa vecka SKA grejerna vara i Sverige.
Killen skulle skicka grejerna på Onsdag denna veckan och sen ska det ta 3dagar innan grejerna kommer hem till mig. Men man får väl räkna med lite försening där också antar jag.

Ska försöka få ut grejerna till er så fort som möjligt så ni slipper vänta ännu längre.

Tack för att ni inte hettsat upp er över den LÅNGA väntetiden.

/No_Fear!

Jag trodde det skulle vara ett roligt inlägg om hur posör det är med No Fear dekaler och tankpads. Fan vad besviken jag är nu.
För övrigt så har jag tankpad i fejkcoolfiber.

det e lugnt NO_FEAR......inte ditt fel att det strular så med bankerna,bara den kommer om 2 veckor så.....tanken är på lackning nu,ska bli mej ett sant nöje o slänga på paden sen när den kommer hem om 2 veckor :tummenupp

Glada nyheter!

Tankpadsen har anlänt till Markaryd.
Bad news: Jag är inte i Markaryd. Men jag kommer hem på fredag och då ska jag försöka sätta rätt namn på rätt tankpad och slänga i det i kuvert så skickas det förhoppningsvis på Måndag och ni bör väl ha det på Onsdag.

Förlåt för den långa väntetiden... :(

Hoppas ni inte hatar mig FÖR mycket nu.
Har gjort så gott jag kunnat.

Det var som sagt bankerna som krånglade.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra