Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att varva hojen (eller ens ha igång motorn) på innergården var nog inte heller så taktiskt.
Tid på flaskhäv är tex inte besvaratChalmerist ja.Vilka frågeställningar besvarades och vilka är resten?
![]()
Jävla grann-nötter.
Har ställt min hoj på innergården i två dygn bara för att reta grannarna och för att visa sympati med dig.
(För alla grannar läser ju sporthoj.com)
Nää, en "fUck yoU burnis!" varje gång du startar upp det två-hjuliga-odjuret
Hela jefla innergården skall kännas som slaget vid lutzen![]()
Även jag har problem med nitiska sladdertackor till grannslödder som stör sig på att jag har hojjen i garaget. Det är ett flerbilsgarage där jag även har bilen, i garaget finns en liten avdelning för cyklar där jag parkerar hojen. Den är inte ivägen för någon, stör ingen och jag varvar aldrig i garaget. Trots allt detta finns en riktig surfitta till bostadsrättinnehavare i min förening som tycker att "den ska bort". När jag konfronterade denna pisslurpa till sliddjur fick jag inga vettiga argument för varför hojen inte kan stå där, bara ett upprepande av mantrat "den ska bort". Blir så innihelve leds på surkärringar att jag kan kräkas!
En fUcK-U-börnis med tillhörande avgassmällar från de raka rören och sedan en KjEtTinG diReCkt i fönstret när man ser vilken granne som skriker från fönstret först. SH-Style![]()
en barnvagn innehåller brännbar energi motsvarande 60 liter bensin...
en genomsnittlig tvåsitssoffa innehåller brännbar energi motsvarande 200 liter bensin...
en dubbelsäng innehåller brännbar energi motsvarande 180 liter bensin...
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |