Nitisk granne gör att jag inte får parkera i cykelrummet

Själv blev man förvånad förra veckan efter att man slutat skolan.. satt och surfade lite på mobilen samtidigt som jag satt lutad mot hojjen. Då kmr det fram en kille i 25års åldern, 1.90 och säger "- Du får inte köra motorcykel för du har glasögon och ser dåligt" Jag blev helt paff och trodde det var någon som hade tagit kontakt med fel person men han sträcker fram ett riktigt A4 papper med transportstyrelsens logga upptill. Jag kollar lite snabb utan att läsa och han säger igen "- Du får inte köra motorcykeln härifrån, för du ser dåligt" Jag sitter där på hojjen helt paff och tror det är dolda kameran. Tillslut ber jag han sticka därifrån. Då säger han "-Är det ett hot eller? Då svarar jag "-Nej det är inget hot men jag kan inte se något positivt om du inte gör det" Han står då och stirrar på mig och först tror jag att, "Nu hoppar han på mig och tar hojjen". Jag vänder mig om och kollar tillbaka då är han allt borta. Först fattar jag inte vad som hänt men tillslut så inser jag att han nog var psykisk sjuk eller som jag först tänkte, han är väl bara AVUNDSJUK för jag kör motorcykel. Det roliga var även att folk gick förbi och säkert undrade "vad fan händer här?"

Med detta menar jag, finns nog alla sorter och en del som verkligen vill ha hoj =)

Det är nollningstider nu....

Du menar att du likställer ett inlägg på ett internetforum med en lapp i ett hyreshus, en lapp direkt riktad till en annan person i samma hyreshus? Dessutom, hade personen skrivit under med förnamn samt första bokstaven i efternamnet hade det varit en bra bit på vägen.

Antar att det var du som skrev lappen? :brynad alt. känner igen dig i lappmarodörens sits :hej
:rofl Istället för att erkänna att du föll på eget grepp, gör du om nästan samma fel igen - du "sjukt fega och ryggradslösa djur" som nu anonymt gör ett inlägg direkt riktat till en annan person.

Och för att vara tydlig mot en som en inte förstår: Nej, jag har inte skrivit någon lapp, varken i Göteborg eller någon annanstans.

Fan jag garvar fortfarande varje gång jag kollar i den här tråden och ser "CHABOBLADET" :rofl
Hörru Orecic, harru dratt fram KjETTiNgEn ännu?:yoparty

Får la hoppas det löser sig för TS.

Jag hade ju lyxen att det fanns hela 2 "MC-burar" i garaget (till 172 lägenheter) Båda var tomma när vi flyttade in, så jag kunde tom välja det som var lite större (Lyckades klämma in 3 hojar, bumsar dessutom :yoparty)

/Pierre

HAHAHA, då kom den! Stod säkert i 4-5 minuter och garvade åt den här. :rofl

fQg2z.jpg

-Vem är den skyldiga?!:mad:

Måste ju vara någon på forumet som tagit tillfället i akt och driva med Orecic, jag menar kom igen.. .Drago? Fuck you Burnout... Hallå :fakta:D

Tackar!

View attachment 369303

Ska ta lite fler när jag har tid och med bättre kamera. Tyvärr är detaljerna inte lika bra som "over all" looken. Lacken är rätt sliten och amatörmålad. Sadeln behöver jag klä om och färgn på styret har en massa flagnor.

Sen funderar jag på att köra stålomspunnet på ALLA sladdar och slangar, sedan aluminium över kylarslangen.

Fixar jag det så är det nog en utav de snyggare hojarna i Sverige, i alla fall enligt mig. ;)
Undvik närbilder på den där saggiga hojen, tack

Måste ju vara någon på forumet som tagit tillfället i akt och driva med Orecic, jag menar kom igen.. .Drago? Fuck you Burnout... Hallå :fakta:D

haha, klart att det är någon härifrån. :D Bor en massa hojförare häromkring, det roliga är ju Drago-kommentaren.

Wtf. :rolleyes:

Fan jag garvar fortfarande varje gång jag kollar i den här tråden och ser "CHABOBLADET" :rofl
Hörru Orecic, harru dratt fram KjETTiNgEn ännu?:yoparty

Haha, nä, men jag misstänker att jag mötte lappmarodören. Stod nämligen och meckade med elsystemet i hojjen inne i cykelrummet när det kommer fram ett litet kex med cykel och säger:"Det finns ju massa plats längre in!"
- Det är lungt, står bara här och meckar lite, snart klar
- Ja, men det finns massa plats där inne
- Lungt, får ändå inte parkera den här inne
Sen öppnar hon dörren sätter sig på cykeln och säger med en röst av skam:"Nä jag förstår det. :("

Haha, nä, men jag misstänker att jag mötte lappmarodören. Stod nämligen och meckade med elsystemet i hojjen inne i cykelrummet när det kommer fram ett litet kex med cykel och säger:"Det finns ju massa plats längre in!"
- Det är lungt, står bara här och meckar lite, snart klar
- Ja, men det finns massa plats där inne
- Lungt, får ändå inte parkera den här inne
Sen öppnar hon dörren sätter sig på cykeln och säger med en röst av skam:"Nä jag förstår det. :("

Köp en dildo till henne eller en rulle hushållspapper och en kondom så kan hon ställa in storkeken själv!!!

Orecic, du verkade ju iaf ha halva inne på "kexet". :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...