Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hårdare, mer aggressivt. Är sådan av naturen, blir bara irriterad och satsar hårdare. Dock mer på bana, och nästa år bara bana på sporthoj, motard på gata.
Skallen blev en hårdare nöt.
Åhh motard..det blir ngt att köra nästa sommar.![]()
Min erfarenhet är att det är bättre att slå sig medvetslös för då kommer man inte ihåg vurpan på samma sätt och får mindre hjärnspöken. Senaste vurpan minns jag ju exakt det jag tänker när jag inser att det skiter sig, hur hjälmen krossas, hur jag inte kan andas och den extrema smärtan i ryggen. Det sätter verkligen sina spår! Å andra sidan behöver jag ju aldrig grubla på vad som verkligen hände...Jag körde också typ dagen efter då jag gjorde bort mig och jag kom ihåg vad jag gjorde för fel. Bara upp och göra om göra bättre. Men nu kommer jag inte ihåg ett shit och det va så pass allvarligt att jag kunde dö. Då är det inte lika roligt.
jag kör också lugnare, och framförallt med större marginaler. Jag bromsar ordentligt om jag inte ser vägen, och håller hyffsade avstånd till bilar. Jag kör inte om där det finns möjlighet för framförvarande att svänga ut framför mig, kollar noga efter oljefläckar och grus, ja allt som kan ge mig den där lilla extra marginalen
Körde omkull-08
massa text?
Vad fan ska man göra för att komma över kurvräddslan?
Fegt på gata, full spetta på bana
Bana hjälpte mig otroligt mycket. Är fortfarande feg på gata i vissa kruvor men det går framåt. Åker mer bana nu än gata.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |