Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Jag har tom lyckats klota ordentligt många gånger, sen -98 har det blivit 4 sjukhusbesök varav två gånger åkte jag dit med helikopter, varav en gång medvetslös. Sen har det blivit en massa mindre marksyningar, dock bara en på allmän väg (om man bortser från omkullbromsning i 20kmh i hal fläck), en i skogen å resten på bana. Så jo, jag har "viss" erfarenhet både av vurpor och att komma tillbakamarinmo, jag vill inte trycka till dig nu men, (...eller vänta förresten, det vill jag ju visst! )
Generaliseringar? Hmmm. Jag har kört bana, Dafe har kört bana, Hoztic har kört bana, gixxerTina har kört bana, Pulkaskurk har kört bana, Pelle jag gissar att även du kört bana?
Den enda som inte kört bana är ju du marinmo!
Så ska vi göra så att du återkommer med rekommendationer om huruvida man bör köra bana eller ej den dan du faktiskt vet vad du pratar om och inte bara sitter och gissar? Hörs då!![]()

Och vi som har det kan upplysa om att det är otroligt stor skillnad på det och go cart-bana!Du BusAnna! Testa läsa alla inlägg hela vägen, jag har inte kört storbana skrev jag. Hörs när du lärt dig läsa!Tycker denna tråd hållit sig fri från personangrepp och tråkigheter hittills, trist att du kände behovet av att bryta trenden.
Last edited: