hållundan
Emozione!
P-E skrev:....jag har varit här i 2 år och vet precis hur det går till här, har haft 4 användare men blivit bannad för de mest underliga anledningarna :kocko
Hahaha, lyckat!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
P-E skrev:....jag har varit här i 2 år och vet precis hur det går till här, har haft 4 användare men blivit bannad för de mest underliga anledningarna :kocko
Nu drar du ner stämningen totalt här juh. Men, välkommen tillbaka då. Tycker jag känner igen tonen men jag måste gissa lite till först. Alla anledningar har väl inte varit helt grundlösa?P-E skrev:Ja men han är inte jag, bara för att han inte bryr sig betyder inte det att jag inte bryr mig! Och jag joinade igår, jag har varit här i 2 år och vet precis hur det går till här, har haft 4 användare men blivit bannad för de mest underliga anledningarna :kocko
zhapod skrev:nått säger mig att det inte är en helt lysande idé att upplysa om att man blivit bannad, men vad vet jag... swedie kanske är peppad på att ge en femte chans?
Gulsnabbtrajja skrev:Nu drar du ner stämningen totalt här juh. Men, välkommen tillbaka då. Tycker jag känner igen tonen men jag måste gissa lite till först. Alla anledningar har väl inte varit helt grundlösa?
hållundan skrev:Bara för att du är 5-8 år yngre än mig betyder la inte att du håller igång sporthoj längre än mig?
Äh, tagga ner för tusan.
Nej, du blir bannad för att du är en gnällspik som inte vet när du ska hålla tyst.P-E skrev:Je det tycker jag nog, jag sa något som ni har/skulle ha sagt men eftersom jag bara är snart 17 och ni äldre och jag inte har en mc så blir jag bannad :kocko
Tips: Max en motkommentar nu P-E sen ska du ge dig.Mattias skrev:Nej, du blir bannad för att du är en gnällspik som inte vet när du ska hålla tyst.
P-E skrev:Ja men han är inte jag, bara för att han inte bryr sig betyder inte det att jag inte bryr mig! Och jag joinade igår, jag har varit här i 2 år och vet precis hur det går till här, har haft 4 användare men blivit bannad för de mest underliga anledningarna :kocko
Mattias skrev:Nej, du blir bannad för att du är en gnällspik som inte vet när du ska hålla tyst.
ja, ordet obstinat söker sig in i mina tankar...Mattias skrev:Nej, du blir bannad för att du är en gnällspik som inte vet när du ska hålla tyst.
zhapod skrev:ja, ordet obstinat söker sig in i mina tankar...
Mognad har inte så mycket med ålder som man kanske skulle kunna tro... (edit: vafan nu det har med något att göra, hursomhelst, P-E, chilla. )
P-E skrev:Ja men han är inte jag, bara för att han inte bryr sig betyder inte det att jag inte bryr mig! Och jag joinade igår, jag har varit här i 2 år och vet precis hur det går till här, har haft 4 användare men blivit bannad för de mest underliga anledningarna :kocko
Gustav1 skrev:
Känner du dig mobbad?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |