Nerlägg,,,

Status
Ej öppen för fler svar.
nää det har jag inte då skulle jag inte sitta här! :tungan

Bearing skrev:
Alltså, om du kör fort och svänger då lutar motorcykeln...
...Ju fortare ju mer lutar det...
Sedan är det bara att vika ut knät...
Klockren beskrivning :)
Glöm INTE V-tecknet!! Vänta till du ser att alla kollar sen släpper du högerhanden och V-ar för dom.

hehe... har ngn smitit från fjortisfylla.com´s forum? :3freak

Du måste kör fort. Riktigt jävla fort. Det bästa vore nog att bli bogserad av en..typ Haybusa turbo eller så.

Sen när du är uppe i 300 ungefär så är det bara att svänga och luta.
Ljuset i tunneln är inget annat än det du tror.

Ni vet väl att det ni håller på med kallas, utfrysning och mobbning?!

Även om han inte ställer en så bra fråga, så behöver ni inte klanka ner på honom! Grabben vill lära sig att åka hoj! Man måste ju börja någon stans, eller hur?! Ja just det! Fan sluta tro att ni är så häftiga och manliga bara för att ni är äldre och har större maskiner. Det viktigaste är att man har intresset
och viljan att lära sig! Slår vad om att de flesta här inne körde på gamla trimmade moppar när ni var yngre. Han är i den åldern och har den ekonomiska tillgången att en 125:a av modell RD är det bästa han kan köra. Han har ju inte mycket annat till val än att göra det bästa ut av sitationen.

Om någon av er vad Vallentino Rossi om hjälp skulle väl inte han garva och skriva korkade och taskiga saker eller?! Bara för att ni kan göra knäskrap så ska ni inte tro att ni är bäst och kan bete er hur ni vill mot oss yngre! Vi är de som kommer hjälpa era barn och barnbarn om några år. Man försöker ju samla på dig information och lärdom så att man själv kan hjälpa andra och göra livet enklare för sig själv!

Tänk er själv när ni har bett om hjälp från någon med t.ex. olje byte i gaffeln eller frågat om vilken drevning man ska ha, tänk om han sa "Hahahaha jävla fjolla om du inte kan byta gaffelolja eller dreva om din MC ska du inte ha någon!" Eller sa: "Du borrar hål på gaffeln och så låter du oljan rinna ut, sen tar du ica handlarnas olivolja och fyller på." Jag menar sånna kommentarer kan man vara utan!

Ni som är äldre visa att ni inte är lika omogna som småbarn som börjar mobba och skratta åt de som är sämre och sånt som är udda! Tycker fan ni är hur omogna som helst eftersom ni bara sitter och snackar skit och gör narr av den stackars pojken! Om ni ska driva med honom behöverni inte svara alls! Tänk på hur ni själva vill bli bemötta när ni ber om hjälp!

Var ni verkligen så duktiga själva i den åldern?! Kan inte ni rabbla upp alla fråger ni har stält så får ni se om ni tycker det var en så smart fråga då!

Var snälla med era medmänniskor och ta det lugnt där ute! Kom ihåg det finns inga dumma frågor bara dumma svar! :tummenupp

P-E som joinade igår. Känn av stämningen ett tag. Ghost gav svaret redan på första sidan. Allt efter det är normal urspårning i sann sporthojanda. Slappna av lite.

Crossmicke verkar ju fattat galoppen och ser ut att ta detta på rätt sätt med lite självdistans.

Gulsnabbtrajja skrev:
P-E som joinade igår. Känn av stämningen ett tag. Ghost gav svaret redan på första sidan. Allt efter det är normal urspårning i sann sporthojanda. Slappna av lite.

Crossmicke verkar ju fattat galoppen och ser ut att ta detta på rätt sätt med lite självdistans.

Ja men han är inte jag, bara för att han inte bryr sig betyder inte det att jag inte bryr mig! Och jag joinade igår, jag har varit här i 2 år och vet precis hur det går till här, har haft 4 användare men blivit bannad för de mest underliga anledningarna :kocko

Last edited:
nått säger mig att det inte är en helt lysande idé att upplysa om att man blivit bannad, men vad vet jag... swedie kanske är peppad på att ge en femte chans?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.