Nerlägg,,,

Status
Ej öppen för fler svar.
P-E skrev:
Ja men han är inte jag, bara för att han inte bryr sig betyder inte det att jag inte bryr mig! Och jag joinade igår, jag har varit här i 2 år och vet precis hur det går till här, har haft 4 användare men blivit bannad för de mest underliga anledningarna :kocko
Nu drar du ner stämningen totalt här juh. Men, välkommen tillbaka då. Tycker jag känner igen tonen men jag måste gissa lite till först. Alla anledningar har väl inte varit helt grundlösa?

zhapod skrev:
nått säger mig att det inte är en helt lysande idé att upplysa om att man blivit bannad, men vad vet jag... swedie kanske är peppad på att ge en femte chans?

Du vet han kan banna mig bäst han vill det är bara han som förlorar jag hade tänkt beställa hem ett par tröjjor men vill inte det eftersom jag troligtvis bli bannad snart, självklart utan anledning. Vem vill köpa en tröjja med ett nick som inte finns? eller som man inte kan använda rättare sagt!

En gång blev jag bannad för att jag sa "Fatta vilket monster nya r1:an kommer bli med dynojet, kn och helsystem!" En annan blev bannad för att han visade en bild när han wheela med sin moppe. Medans folk lägger in bilder när de kör med sina HD, snöskotrar crossar you name it!!! Det heter ju sporthoj.com! Är jag dum om jag säger att killen med moppe har mer rätt att vara här en de som kör snöskoter eftersom moppen har 2 hjul och är mer lik än sporthoj än vad en snöskoter är! Det var någon som skrv att Swedie la ut en film när han försökte slanga med depo moppen. Men iallafall tycker jag det är fel! Det är vi "moppe fuckos" som kommer hålla igång sporthoj.com när ni lägger ner karriären när ni är för gamla och ju mer vi hänger här ju mer så lär vi oss och kan hjälpa andra!

Så nu vi alla snälla och glada det är sommar och mc säsong!

Bara för att du är 5-8 år yngre än mig betyder la inte att du håller igång sporthoj längre än mig?

Äh, tagga ner för tusan.

Gulsnabbtrajja skrev:
Nu drar du ner stämningen totalt här juh. Men, välkommen tillbaka då. Tycker jag känner igen tonen men jag måste gissa lite till först. Alla anledningar har väl inte varit helt grundlösa?

Je det tycker jag nog, jag sa något som ni har/skulle ha sagt men eftersom jag bara är snart 17 och ni äldre och jag inte har en mc så blir jag bannad :kocko

hållundan skrev:
Bara för att du är 5-8 år yngre än mig betyder la inte att du håller igång sporthoj längre än mig?

Äh, tagga ner för tusan.

Nej kanske inte just du! Men de som är runt 40-50!!!

P-E skrev:
Je det tycker jag nog, jag sa något som ni har/skulle ha sagt men eftersom jag bara är snart 17 och ni äldre och jag inte har en mc så blir jag bannad :kocko
Nej, du blir bannad för att du är en gnällspik som inte vet när du ska hålla tyst.

Mattias skrev:
Nej, du blir bannad för att du är en gnällspik som inte vet när du ska hålla tyst.
Tips: Max en motkommentar nu P-E sen ska du ge dig.
Edit* Inte fel att backa redan nu... iof.

P-E skrev:
Ja men han är inte jag, bara för att han inte bryr sig betyder inte det att jag inte bryr mig! Och jag joinade igår, jag har varit här i 2 år och vet precis hur det går till här, har haft 4 användare men blivit bannad för de mest underliga anledningarna :kocko

bannad = :kär

:rofl :rofl :rofl vaddå folket här inne e smarta !! som igår "hur kör på slangen"..... dagen efter "hur kör på slangen" ....

eller... vilken hoj ska jag välja ??

eller.. uppkörning ??

Jag skrattar åt alla här inne :rofl :rofl

Mattias skrev:

Okej jidag har jag varit tjatig och dryg det har du rätt i, men så brukar jag inte vara!! Men ändå har jag blivit bannad! Jag ÄLSKAR motorcyklar och det är mitt största intresse och jag längtar så tills jag skaffar min första hoj! Jag skadar inte någon så varför låter ni inte mig vara här? Ni förlorar ju inget! Jag gör ingen illa! Ni kan ju till och med läsa det jag har skrivit förut, Sök på Mr_Philip Philip__87 och sen need-4-speed, då kommer ni nog tycka äh låt han stanna om han vill! :gnissla

Mattias skrev:
ja, ordet obstinat söker sig in i mina tankar...

Mognad har inte så mycket med ålder som man kanske skulle kunna tro... (edit: vafan nu det har med något att göra, hursomhelst, P-E, chilla. )

zhapod skrev:
ja, ordet obstinat söker sig in i mina tankar...

Mognad har inte så mycket med ålder som man kanske skulle kunna tro... (edit: vafan nu det har med något att göra, hursomhelst, P-E, chilla. )

Jo då jag är lugn. :)

P-E skrev:

:va
Känner du dig mobbad?

Per Puda och P-E är bannade. Deras attityder stinker. Allt för ofta jag fått klagomål från dom.

Tråden även låst.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...