Nerlägg,,,

Status
Ej öppen för fler svar.
Nästan "mopedfucko" varning över detta...tänk på att ofta när det skall "imponeras" på kompisar så händer olyckor, är det en lämpad kurva för att lägga ner överhuvudet taget???

Tycker du skall lära dig köra först, kanske en trafiksola eller en bra handledare :fatta! , om du inte ens vet hur man lägger ner en hoj, så borde du utbilda och öva öva öva först..fattar du inte att pga av sådanna som du så får såndanna som oss premiehöjningar varje år trots att VI kan köra.. :fatta!

cross_micke skrev:
åhh tack du som inte har hoj har talat :smasha HAHAA!
aja tack för tipsen, ps det blir lite banåka i sommar skulle jag trp åch då kommer de nog ska ni se! :lol

med en RD125? :3freak

..somna inte på rakan bara. :tungan

kle1991 skrev:
Nästan "mopedfucko" varning över detta...tänk på att ofta när det skall "imponeras" på kompisar så händer olyckor, är det en lämpad kurva för att lägga ner överhuvudet taget???

Tycker du skall lära dig köra först, kanske en trafiksola eller en bra handledare :fatta! , om du inte ens vet hur man lägger ner en hoj, så borde du utbilda och öva öva öva först..fattar du inte att pga av sådanna som du så får såndanna som oss premiehöjningar varje år trots att VI kan köra.. :fatta!

Ojj! Lite grinig, om du ska vara på dåligt humör och bara klanka ner på allt och alla tycker jag du inte behöver skriva här, :fatta! okej! men men rock on grabben:yoparty

sven666 skrev:
med en RD125? :3freak

..somna inte på rakan bara. :tungan

Långa farbron skrev:
Han vaknar när den skär :tungan

joorå! skulle vilja åka 4-t mycket lättare att köra mjukt med om ni förstår 2-t blir så hetsigt, + att dom skär lätt och då blir det dyrt,, men men jag har inte råd med en 4-t 125, såå det får bli rd så länge sen får vi se hur det går kanske säljer av cross och rd och andra grejer så det blir nått nytt! :banana

När vi ändå har en sånhär tråd uppe, så undrar jag hur man skall göra för att bromsa snabbare, typ flaxa med armarna för att få lite turbulens i luften eller nått? vill ju kunna impa på kompisarna...

Tänk dig scenariot att du åker rakt in i och blir spetsad av en lyktstolpe, så gör pizzerian kebab av dig! :nicka

cross_micke skrev:
finns säkert massa som redan frågat om detta men jag tänkte slänga upp en ny tråd,

joo jag undrar om det är någon som har nått tipps om nerlägg, tänkte att det kan vara ganska "najs" att komma förbi vår pizzeria med feta nerlägget och skrapa knäna lite med en gammal rd 125á,,, så nu till mig om det skulle hjälpa jag är 170 och väger 55 60 kilo och har kört cross sen jag var 11år såå hojåka kan man,, men inte med nerlägg,,
alla tipps godtages,, tack på förhand :tungan

MVH: NR:7

Måste du skriva så som barn i 7 års åldern uttrycker sig?
Blir allergisk mot alla som skriver med slang som när de pratar. Samt alla stavfel och särskrivningar. (Tips stavas med ett P)

Töntigt av mig att gnälla? Ja, det är det. Men det är ganska ansträngande att läsa sådana trådar. Vad är du? 170 år eller? Vad väger du? 55 60 kilo, 55+60 eller?

Shit!

Najs, måste tästa däta vid den najs fehta kurvan i Mölnbo..
Bara jAg inte fhår sladd Åch hamnar på tÅg Shpåret..

Iceman1975 skrev:
Shit!

Najs, måste tästa däta vid den najs fehta kurvan i Mölnbo..
Bara jAg inte fhår sladd Åch hamnar på tÅg Shpåret..

ta det vacker du det är nyasfalterat,, men säg till när du åker förbi kan du titta in hos mig,, skicka mig ett PM om du ska åka förbi nån gång!! :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP