nej nu orkar jag fan inte mer..

Jag blev nästan dödad igårnatt i Gbg centrum av ligister som avlossade två skott och försökte tvinga till sig min hoj. Men jag gav den inte. Kunde kostat mig livet, känns konstigt att man fortfarande existerar.
Ryck upp dig!

(Det känns förhoppningsvis bättre att höra att det händer helvetiska saker i andras liv också!)

Last edited:
Jag blev nästan dödad igårnatt i Gbg centrum av ligister som avlossade två skott och försökte tvinga till sig min hoj. Men jag gav den inte. Kunde kostat mig livet, känns konstigt att man fortfarande existerar.
Ryck upp dig!

(Det känns förhoppningsvis bättre att höra att det händer helvetiska saker i andras liv också!)

Ja men de va ju förjääävla smart gjort....not..

Ja men de va ju förjääävla smart gjort....not..

Jag älskar min hoj över allt annat på denna jord. Gått igenom himmel & helvete med den. Ger fan inte bort den till svin! Stöldsjälvrisk på 15 000kr skulle inte heller varit så lockande. Skulle väl inte fått ett öre om jag själv gett bort nyckeln..

Mje de e bättre att bli dödad då så man slipper betala 15000...:tummenupp

Dom lyckades ju inte. Men visst, jag förberedde mig, och funderade vilken sång som skulle komma att spelas på min begravning. Tog risken ändå, klarade mig.

Och har IT-tekniska kunskaper... Hur gör man?

Jag har använt ett program som jag tror hette "Disc Scavanger" en gång i tiden för att återställa raderad data från disk eller att rädda saker från krashad disk (såvide det inte är nåt motoriskt fel på den)

Kan vara värt att kolla upp.

Jag har varit i samma situationer, men av ngn anl så tar jag aldrig ngt personligt. Jag lastar över allt på annat, jag jämför mig själv med folk som har det sämre, gatubarnen darfur t ex, eller alla uteliggare som finns i vårt trygga land. Ok att va uteliggare på sydligare breddgrader, men här är det fan kallt okt-april :S alla har vi svackor, och det går bra igen när man inte förväntar sig att det ska ta en vändning.

Va fan min ena ps3 kontroll dog när jag hade ett varv kvar i motorstorm, var tvungen att resa mig och sätta den på laddning.:huvet

Jag älskar min hoj över allt annat på denna jord. Gått igenom himmel & helvete med den. Ger fan inte bort den till svin! Stöldsjälvrisk på 15 000kr skulle inte heller varit så lockande. Skulle väl inte fått ett öre om jag själv gett bort nyckeln..

Kamplust är bra, men tyvärr en bristvara nu för tiden.
Har fått många problem för att jag inte vill backa.
Men: "Problem" betyder "före lösning".
Bra gjort!

Ryck upp dig!

Oj, vad läskigt.
Kan du länka till tidningsartikeln som garanterat följer på en sådan händelse?
Hoppas de får fast svinnen.

Oj, vad läskigt.
Kan du länka till tidningsartikeln som garanterat följer på en sådan händelse?
Hoppas de får fast svinnen.

Tidningarna kan hitta sina historier någon annanstans. Jag tänker inte ringa in o lipa över mitt missöde. Det finns inga vittnen & polisen gör som väntat ingenting.(Dom kan ju inte ens skriva fullständiga rapporter om händelseförloppet). Det är bara att glömma alltihopa.

Tror inte du kommer må bättre av att höra om andras problem här!
Ta o lägg alla olika bekymmer åt sidan och börja med att reda ut EN noga utvald sak. Tex uppsatserna? Sätt sen upp en budget för ekonomin. SVidare är det väl inget fel på att brinna för enduro endast?

Efter regn kommer solsken :)

Tidningarna kan hitta sina historier någon annanstans. Jag tänker inte ringa in o lipa över mitt missöde. Det finns inga vittnen & polisen gör som väntat ingenting.(Dom kan ju inte ens skriva fullständiga rapporter om händelseförloppet). Det är bara att glömma alltihopa.

Oj vad hemskt.

Jag tänker inte ringa in o lipa över mitt missöde. Det finns inga vittnen & polisen gör som väntat ingenting.(Dom kan ju inte ens skriva fullständiga rapporter om händelseförloppet).
Polisen har kanske sett din avatar med din coola slogan: "Fuck the Law- Live Free" och tagit illa upp? :rofl :corn

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman