Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev nästan dödad igårnatt i Gbg centrum av ligister som avlossade två skott och försökte tvinga till sig min hoj. Men jag gav den inte. Kunde kostat mig livet, känns konstigt att man fortfarande existerar.
Ryck upp dig!
(Det känns förhoppningsvis bättre att höra att det händer helvetiska saker i andras liv också!)
Ja men de va ju förjääävla smart gjort....not..
Jag älskar min hoj över allt annat på denna jord. Gått igenom himmel & helvete med den. Ger fan inte bort den till svin! Stöldsjälvrisk på 15 000kr skulle inte heller varit så lockande.
Mje de e bättre att bli dödad då så man slipper betala 15000...![]()
Och har IT-tekniska kunskaper... Hur gör man?
Jag älskar min hoj över allt annat på denna jord. Gått igenom himmel & helvete med den. Ger fan inte bort den till svin! Stöldsjälvrisk på 15 000kr skulle inte heller varit så lockande. Skulle väl inte fått ett öre om jag själv gett bort nyckeln..
Haha har inte råd med sånna utsvävningar som sh tröja men det skulle onekligen passa!
Här har du bluesmannen jag talade om, RL Burnside. Nynna på hans låtar i hjälmen när du mår dåligt så ska du strax se att du har tålamod tom med en Harley.
http://www.youtube.com/watch?v=GgsC1WlAzWE
/J
Jag blev nästan dödad igårnatt i Gbg centrum av ligister som avlossade två skott och försökte tvinga till sig min hoj. Men jag gav den inte. Kunde kostat mig livet, känns konstigt att man fortfarande existerar.
Ryck upp dig!
(Det känns förhoppningsvis bättre att höra att det händer helvetiska saker i andras liv också!)
Oj, vad läskigt.
Kan du länka till tidningsartikeln som garanterat följer på en sådan händelse?
Hoppas de får fast svinnen.
Tidningarna kan hitta sina historier någon annanstans. Jag tänker inte ringa in o lipa över mitt missöde. Det finns inga vittnen & polisen gör som väntat ingenting.(Dom kan ju inte ens skriva fullständiga rapporter om händelseförloppet). Det är bara att glömma alltihopa.
Polisen har kanske sett din avatar med din coola slogan: "Fuck the Law- Live Free" och tagit illa upp?Jag tänker inte ringa in o lipa över mitt missöde. Det finns inga vittnen & polisen gör som väntat ingenting.(Dom kan ju inte ens skriva fullständiga rapporter om händelseförloppet).
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |