nej nu orkar jag fan inte mer..

Haha har inte råd med sånna utsvävningar som sh tröja men det skulle onekligen passa!

Men isf ska man inte äga bilar och andra ekonomiska risker när man går i gymnasiet. Satsa på några få men roliga leksaker istället!

Köp för allt i världen inte en trimmad HD :hihi

/J

3213279 Men isf ska man inte äga bilar och andra ekonomiska risker när man går i gymnasiet. Satsa på några få men roliga leksaker istället!

Köp för allt i världen inte en trimmad HD :hihi

/J
Du hd hamna långt ner på vill-ha-listan :hihi även om din är grymt brutal.

jobbar föresten en hel del så jag ar mellan 3-5000 att göra av med varje månad men den här månaden har allt gått till tråkigheter.
Nej satsar på att få råd med en enduro snart om nån vänlig stjäl av ytrar crmn från mitt garage och ersätter den med pengar..

Nu ska jag ut och spränga något i ren ilska..

muahahaha... alltid skönt att folk har de värre än en annan..

men ja bryr mig bara om mig själv så ja tycker ändå att ja har de värst :D

Men ryck upp dig för helvete. Det är ett jävla gnäll. Vad är problemet?

Fyfan hade nog brytigt ihop totalt för det där. Bra att det blir bättre iaf!

Själv fick jag reda på att polarna drog på en roadtrip som jag föreslog utan mig... Så adjös med dom.

Jag körde på som vanligt med skygglappar och det är nu jag får betala för det.
Till slut hinner verkligheten ikapp en.....
Men idag har jag varit ute på en snabbtur med hojen pch det var sååååå härligt! Det kommer jag att leva på halva vintern. :) Träffade på två andra som var ute och åkte, så jag fick haka på dom. Skitkul!

Men vad rostig man är när det knappt blivit något åka på hela sommaren... :va
Jävla polare du har då....bara be dom fara åt h....:kulspruta
Jag hade nog fan tröttnat om jag sabbat så många uppkörningar. Speciellt om man vet att man kan bättre. Så kämpa på bara! :tummenupp

--->valmers
ibland får man gnälla.... :arsele :pannkyss :)

/Anders

3214479 Jag körde på som vanligt med skygglappar och det är nu jag får betala för det.
Till slut hinner verkligheten ikapp en.....
Men idag har jag varit ute på en snabbtur med hojen pch det var sååååå härligt! Det kommer jag att leva på halva vintern. :) Träffade på två andra som var ute och åkte, så jag fick haka på dom. Skitkul!

Men vad rostig man är när det knappt blivit något åka på hela sommaren... :va
Jävla polare du har då....bara be dom fara åt h....:kulspruta
Jag hade nog fan tröttnat om jag sabbat så många uppkörningar. Speciellt om man vet att man kan bättre. Så kämpa på bara! :tummenupp

--->valmers
ibland får man gnälla.... :arsele :pannkyss :)

/Anders
Grattis :) Jag var också ute idag men det påminde mig bara om hur slö en 125:a är.

Nej jag ska bara glömma dom nästa gång jag ska på något soft, typ ringa och säga att jag glömde när jag är vid jönköping eller något.
Jag SKA klara det jag har inget val heller.

Körkort kan du iallafall lägga ned. Ingen kuggar åtta gånger, så är det bara.

Kram på dig,
det är fan i mig inte lätt alla gånger.

Har du väl mått riktigt jävla dåligt, så uppskattar man det andra lite mer sen tror jag. Been there, done that - got the t-shirt..

3214763 Sant, 8 ggr borde räcka för Alla att inse att körtkort kanske inte är nått för en.
Ja mm så är det inga undantag.
Om man krockar när man kör på bakann på ett övergångsställe då är man specielt lämpad i trafiken då? Kasta fan inte sten i glashus.

3215279 Kram på dig,
det är fan i mig inte lätt alla gånger.

Har du väl mått riktigt jävla dåligt, så uppskattar man det andra lite mer sen tror jag. Been there, done that - got the t-shirt..
Ja det är helt klart sant. Som när en tjejkompis jag inte träffat på över ett år och fråga om jag ville fika i morse. Räckte för att lyssa upp hela dan. :)

Last edited:
Uppsatserna på hårddisken går, mest troligt, att rädda om du ger fan i att installera något nytt på den..

Ja mm så är det inga undantag.
Om man krockar när man kör på bakann på ett övergångsställe då är man specielt lämpad i trafiken då? Kasta fan inte sten i glashus.

Ne håller med, om du syftar på mig så har du nog hört fel.
Fanns två vittnen i rättegången efter jag krasha, 1 taxichafför o 1 polisaspirant.
Båda uppskatta farten till laglig o ingen hade sett nått bakhjul.
Samt jag inte blev dömd till nått medans han fick ta hela skulden.

Sen att det stod annorlunda i tidningen är en sak.
Dom skriver ju om saker folk hellre läser om :)

Så jag står fast, kuggar man 8a raka gånger borde de typ finnas nått i systemet som säger, ejj lämplig förare får typ inte ta körkort inom dom närmsta 5 årena.

Du måste ju förstå att kuggar man 8 ggr gör man uppenbarligen nått fel.

Ibland känns allting tungt helt enkelt..
När jag var 12 begick min bästa kompis självmord mitt framför ögonen på mej, när jag var 16 blev jag våldtagen under knivhot. Vid 18 års ålder hade jag varit tillsammans med en kille i 1,5 år ungefär, som sedan förändrades helt, blev sjuk i huvudet och slog mej, hotade mej,kallade mej fula saker, låste mej ute osv. Kom ur hela harvan och träffade en underbar kille. Vi var bara tillsammans ett kort tag, sen dog han i en motorcykelolycka. Sen dess har det här med killar stått helt still, och jag vågar inte låta någon komma nära.
Men jag lever i alla fall, jag har tak över huvudet, kompisar som bryr sej om mej och mat var dag.
Det finns alltid folk som har det värre...
Eller? någon måste ju ha det värst..!? :va
(Inte för att det är någon av oss som sitter här och klagar, men någon måste ju ha det sämst...!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman