Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo då det kunde det! Jag glömde stänga dörren till mitt rum så nu har katten haft ner en hylla med cd skivor på gplvet så hälften av fodralen gick sönder och det blev märken i min högtalare nedanför..3209424Se det från den ljusa sidan (det har jag själv aldrig gjort), nu kan det ju bara bli bättre?![]()
Det finns ju dessutom alltid någon som har det värre.
Å andra sidan så det ju aldrig för sent att ge upp.
Ja, det är nog Tingeling eller vad hon hette som skrev så, och det heter fortfarande "Nobody dies like a virgin, life screws us all". Allt kan man inte översätta till svenska.![]()
![]()
Det stämmer ju iof men det kräver med gångar. Ska tänka på den när (om?) dom kommer!3209459En riktig djuping sa en dag att: Om man aldrig har motgångar, lär man sig inte att uppskatta sina framgångar!
Kanske passar det in här, kanske inte...vem vet...![]()
Jag blev sjuk![]()
Jo då det kunde det! Jag glömde stänga dörren till mitt rum så nu har katten haft ner en hylla med cd skivor på gplvet så hälften av fodralen gick sönder och det blev märken i min högtalare nedanför..
Det stämmer ju iof men det kräver med gångar. Ska tänka på den när (om?) dom kommer!
Blev du sjuk på riktigt eller "sjuk". Jag låg också på amf1 som pbamf 2002. Jag blev "sjuk" efter ett par veckor. Palla med lumpen en vecka efter man tog studenten.
Jag är faktiskt verkligen sjuk. Det finns enklare sätt att ta sig ur lumpen än att fejka blodprov... att vapenvägra 7 veckor in i utbildningen till exempel, eller att få så sjuk ångest efter första permisen att man får blödande magsår![]()
Haha Den stämmer alldeles för bra, hoppas jag får en snygg provförätare nästa gång!3209722Hej Prulle, har du humor och självdistans så kanske denna snutt kan vara något.....
http://www.youtube.com/watch?v=KuAEmUWcCx4&mode=related&search=
Ge inte upp!
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma