nej nu orkar jag fan inte mer..

En riktig djuping sa en dag att: Om man aldrig har motgångar, lär man sig inte att uppskatta sina framgångar!

Kanske passar det in här, kanske inte...vem vet...:)

3209424 Se det från den ljusa sidan (det har jag själv aldrig gjort), nu kan det ju bara bli bättre? :tummenupp

Det finns ju dessutom alltid någon som har det värre.

Å andra sidan så det ju aldrig för sent att ge upp.

Ja, det är nog Tingeling eller vad hon hette som skrev så, och det heter fortfarande "Nobody dies like a virgin, life screws us all". Allt kan man inte översätta till svenska. :mad: :mad:
Jo då det kunde det! Jag glömde stänga dörren till mitt rum så nu har katten haft ner en hylla med cd skivor på gplvet så hälften av fodralen gick sönder och det blev märken i min högtalare nedanför..

3209459 En riktig djuping sa en dag att: Om man aldrig har motgångar, lär man sig inte att uppskatta sina framgångar!

Kanske passar det in här, kanske inte...vem vet...:)
Det stämmer ju iof men det kräver med gångar. Ska tänka på den när (om?) dom kommer!

Last edited:
Jo då det kunde det! Jag glömde stänga dörren till mitt rum så nu har katten haft ner en hylla med cd skivor på gplvet så hälften av fodralen gick sönder och det blev märken i min högtalare nedanför..

Det stämmer ju iof men det kräver med gångar. Ska tänka på den när (om?) dom kommer!

Isåfall kan det ju i alla fall inte bli sämre NU! :D

Blev du sjuk på riktigt eller "sjuk". Jag låg också på amf1 som pbamf 2002. Jag blev "sjuk" efter ett par veckor. Palla med lumpen en vecka efter man tog studenten.

Jag är faktiskt verkligen sjuk. Det finns enklare sätt att ta sig ur lumpen än att fejka blodprov... att vapenvägra 7 veckor in i utbildningen till exempel, eller att få så sjuk ångest efter första permisen att man får blödande magsår :D

Hehe, shiiet.. Du kan inte ha de lätt alltså. Ryck upp dig lite för f*n :) De kunde alltid varit värre.. Så brukar jag själv tänka när känns lite tufft.

Jag är faktiskt verkligen sjuk. Det finns enklare sätt att ta sig ur lumpen än att fejka blodprov... att vapenvägra 7 veckor in i utbildningen till exempel, eller att få så sjuk ångest efter första permisen att man får blödande magsår :D

Hehe jasså vad det några i din pluton som gjorde det? hur fejkar man blodprov?

Lösningen heter Prozac :D
Jag lider litegrann med dig faktiskt, inte ofta jag gör det. Enda anledningen till att jag inte lider mer än litegrann är för att du liknar min lillebror på alla de sätt och vis och jag ska försöka ansöka om att avsluta broderskapet med honom.
Tänk så här; Det finns alltid folk som har det värre. Genast så mår man mycket bättre, om än bara för en kort stund. Jag mådde bättre när jag läste ditt inlägg (skadeglädje, elakt men vad fan gör man inte) då jag är trött på mycket i mitt liv just nu men inser varje dag att många har det så mycket sämre. Iofs måste man vara egoist för att tänka så, du kan få ta en kurs hos mig :D
Om det är till någon tröst och om du har lite skadeglädje så måste bjuder jag på mig själv; Jag har pajjat ryggen och har haft problem med den i snart 2 år. I lördags så ramlade jag ner för en trapp och det hela blev mycket värre. Mer painkillers och sjukskrivning igen, efter att ha kommit igång så smått att jobba igen efter långt uppehåll.
Mår du bättre nu? Hoppas det, kul att glädja dig isåfall :)

I never saw a wild thing sorry for it self, a bird will fall frozen dead from above without ever felt sorry for it self

usch, vilket jobbigt liv du verkar ha.... inget fungerar, men lycka till med uppkörningen.

allt kommer bli bra. det är nog bara några gudar som har vadlsagning om när du kommer knäckas. håll ut!

fan, åh jag som var helt knäckt när jag kuggade första uppkörningen (klarade mig andra ggn) men allvarligt, 8 gånger, hur bär du dig åt, inte samma instruktör varje gång va:confused:

3209722 Hej Prulle, har du humor och självdistans så kanske denna snutt kan vara något.....
http://www.youtube.com/watch?v=KuAEmUWcCx4&mode=related&search=

Ge inte upp!
Haha Den stämmer alldeles för bra, hoppas jag får en snygg provförätare nästa gång! :hihi
Förutom det lilla irriterande momentet att jag kör bättre än många med körkort.. Fan skulle flyttat till leksaksholmen åland och fått ett leksakskort som man kan bytta mot ett körkort (en kompis tog körkort där och jag vågar fan inte åka med han så dåligt han kör)

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande