nej nu orkar jag fan inte mer..

För 10 år sedan:
Min tjej ( som jag var förlovad med sedan en herrans många år tillbaka ) var otrogen, lämnade mig. Min mormor dog, min faster dog, min kusin dog i cancer, en polare blev mördad. Jag blev av med jobbet, inga pengar, kräktes oavbrutet, gick ner 11 kg på en månad, inlagd på sjukhus ,där de givetvis inte hittade något fel , till slut kom de fram till att det var en tumör i hjärnan, mina föräldrar ratade mig. Ingen att prata med.

Om jag tittar tillbaka på detta idag; skulle jag för allt i världen inte vilja vara utan dessa händelser. Det jag lärde mig då, är idag för mig helt ovärdeligt.

Du överlever, det blir bättre, jag lovar.

3210207 För 10 år sedan:
Min tjej ( som jag var förlovad med sedan en herrans många år tillbaka ) var otrogen, lämnade mig. Min mormor dog, min faster dog, min kusin dog i cancer, en polare blev mördad. Jag blev av med jobbet, inga pengar, kräktes oavbrutet, gick ner 11 kg på en månad, inlagd på sjukhus ,där de givetvis inte hittade något fel , till slut kom de fram till att det var en tumör i hjärnan, mina föräldrar ratade mig. Ingen att prata med.

Om jag tittar tillbaka på detta idag; skulle jag för allt i världen inte vilja vara utan dessa händelser. Det jag lärde mig då, är idag för mig helt ovärdeligt.

Du överlever, det blir bättre, jag lovar.
Fyfan :3freak

Nu kom jag på att ingen i min klass har körkort och att ända personen i min ålder jag känner som har det bor på åland och kan ändå inte köra så det räknas inte.
Bruden kan dra åt helvete hon vet inte va hon missa, kommer jag inte in på lumpen nähä? Då får jag väll göra en soft resa istället. Och kommer jag inte in på lumpen behöver jag inte ljuga om att min fot är bra = pengar från försäkringsbolaget till hoj. :yoparty
Skolarbetet tar faktiskt inte mer än några timmar att göra och va ganska dåligt gjort innan så.:D

Np: Clawfinger - Biggest & The Best

//Prulle alive and kicking

Edit: Så nu ringde körläraren och boka in mig

That´s the spirit!

För 10 år sedan:
:näsblod Oj oj oj! Shiiit, det var nog det värsta jag hört någonsin. Men nu verkar du glad igen så :tummenupp

tycker synd om dig också, men se bara till att kämpa på och ta igen det du missat så blir allt jävligt bra i slutändan:tummenupp inget ont som inte för något gott med sig heter det ju, även om jag inte tror på sån skit:näsblod

Haha Den stämmer alldeles för bra, hoppas jag får en snygg provförätare nästa gång! :hihi
Förutom det lilla irriterande momentet att jag kör bättre än många med körkort.. Fan skulle flyttat till leksaksholmen åland och fått ett leksakskort som man kan bytta mot ett körkort (en kompis tog körkort där och jag vågar fan inte åka med han så dåligt han kör)

Äh, vi har inte så fruktansvärt höga förväntningar bara. :)

Vad menas med Koleriska människor? Och vad är flegmatiker?
Hej allmänbildning!:hej

"Det sangviniska temperamentet var livligt, växlande, sorglöst. Ordet kommer av latinets sanguis som betyder blod.

Det koleriska temperamentet var hetsigt, hetlevrat. Ordet kommer av grekiska chloe som betyder gul galla.

Det melankoliska temperamentet kallas en person med mycket känsligt temperament, med långsam och djup reaktion. Ordet kommer av grekiska melaina chloe som betyder svart galla. Se även melankoli.

Det flegmatiska temperamentet var trögt, lugnt och sävligt, senfärdigt och föga stark i sina känslorörelser, likgiltigt. Ordet kommer av flegma som betyder slem."

3211450 Hej allmänbildning!:hej

"Det sangviniska temperamentet var livligt, växlande, sorglöst. Ordet kommer av latinets sanguis som betyder blod.

Det koleriska temperamentet var hetsigt, hetlevrat. Ordet kommer av grekiska chloe som betyder gul galla.

Det melankoliska temperamentet kallas en person med mycket känsligt temperament, med långsam och djup reaktion. Ordet kommer av grekiska melaina chloe som betyder svart galla. Se även melankoli.

Det flegmatiska temperamentet var trögt, lugnt och sävligt, senfärdigt och föga stark i sina känslorörelser, likgiltigt. Ordet kommer av flegma som betyder slem."
Coolt nu vet man det!

(Men du kan inte kalla det allmänbildning när visa i min ålder inte vetatt jul är en kristenhögtid eller vem olofpalme var.)

Haha, shit vad rolig lasning, med ett par felstavningar som inte gjorde sa mkt.

Synd om dig tycker jag ialf det ar, med det ordnar sig.

Btw hur fan kunde du kugga 8 uppkorningar?!:va

så ja Prulle, tänk så här: nu kan det väl knappast bli värre? Eller ja, värre kan det nog bli, men det är statistiskt otroligt :tummenupp

Själv blev jag utslängd från lumpen idag :(

:va Hur lykas man med det?
och var de av egen fri vilja du stälde till de eller var de bara ren otur?
:pannkyss Allt löser sig i morgon har jag fått höra :gnissla

Det där låter inte alls nåt kul.

Hoppas att allt löser sig för dig snart och att det känns lättare.

:pannkyss

I höstas körde jag ras på växellådan i bilen. Samtidigt fick jag reda på att farsan hade cancer.
En vecka in i januari hittade jag en knöl i ryggslutet/r-ven som blev inflammerad. En cysta som (var ofarlig) skulle tas bort vid senare tillfälle.

I mars dog farsan och några veckor senare körde jag ras på motorn. Delade en kolv i två delar...
Då var det 2 månader kvar till min operation och jag var tvungen att få ihop allt med begravning, få ihop bilen innan operationen mm.
Opererades i maj och går fortfarande till vc och lägger om varannan dag. Från början var det ett sår som var 1 dm långt och 2,5 cm djupt och det lämnades helt öppet för att läka underifrån.

Nu kan jag duscha ryggen själv innan jag går till vc eftersom det bara är en cm stort nu.
Har tyvärr inte kunnat köra så mkt hoj i sommar och det är skit. Det enda positiva, om man ska kunna se ngt är att jag och farsan kom varandra närmre än vi gjort tidigare. Tråkigt att det ska behövas ngt liknande för att man ska säga till farsan att man älskar honom...vi hade en del issues att ta tag i innan det var för sent.
Det har helt klart varit ett av de tuffaste åren på länge, men nu börjar det vända och jag kanske hinner ut på hojen innan det blir för kallt och jävligt ute.
Det är bara på den jag känner att jag lever och mår bra och kan skingra tankarna som ständigt maler....

Det finns alltid ngn som har det värre...och förr eller senare vänder det!
Det som inte dödar gör dig starkare. :)

Lycka till med kk! :pannkyss

/Anders

3212446 Ja, herre jävlar volken tönt jag är..

Det är lugnt det viste vi redan.

Men jippie nu ska jag från den här jävla hålan med mina såkallade kompisar...
Dom skithögarna åkte på en resa jag föreslog för två veckor sen utan mig. Vänligt vänligt jävligt vänligt...

3212146 I höstas körde jag ras på växellådan i bilen. Samtidigt fick jag reda på att farsan hade cancer.
En vecka in i januari hittade jag en knöl i ryggslutet/r-ven som blev inflammerad. En cysta som (var ofarlig) skulle tas bort vid senare tillfälle.

I mars dog farsan och några veckor senare körde jag ras på motorn. Delade en kolv i två delar...
Då var det 2 månader kvar till min operation och jag var tvungen att få ihop allt med begravning, få ihop bilen innan operationen mm.
Opererades i maj och går fortfarande till vc och lägger om varannan dag. Från början var det ett sår som var 1 dm långt och 2,5 cm djupt och det lämnades helt öppet för att läka underifrån.

Nu kan jag duscha ryggen själv innan jag går till vc eftersom det bara är en cm stort nu.
Har tyvärr inte kunnat köra så mkt hoj i sommar och det är skit. Det enda positiva, om man ska kunna se ngt är att jag och farsan kom varandra närmre än vi gjort tidigare. Tråkigt att det ska behövas ngt liknande för att man ska säga till farsan att man älskar honom...vi hade en del issues att ta tag i innan det var för sent.
Det har helt klart varit ett av de tuffaste åren på länge, men nu börjar det vända och jag kanske hinner ut på hojen innan det blir för kallt och jävligt ute.
Det är bara på den jag känner att jag lever och mår bra och kan skingra tankarna som ständigt maler....

Det finns alltid ngn som har det värre...och förr eller senare vänder det!
Det som inte dödar gör dig starkare. :)

Lycka till med kk! :pannkyss

/Anders
Fyfan hade nog brytigt ihop totalt för det där. Bra att det blir bättre iaf!

Själv fick jag reda på att polarna drog på en roadtrip som jag föreslog utan mig... Så adjös med dom.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman